Het is echt een super mooie goed bijgehouden kar, maar zo groot

Pinky heeft er nog niet voor gestaan maar ik ben zo bang dat hij te zwaar is voor Pinky... De achterbank kan er makkelijk af en dat hebben we dus ook maar metteen gedaan. Volgens iemand die dezelfde kar heeft (alleen dan op auto banden, ik weet niet of dat verschil maakt verder) heeft haar welshje er ook gewoon voorgelopen. Als ze toch maar alleen of met zn 2e wegging haalde ze ook de achterbak ervanaf. Dit ging goed zei ze.
Verder weet ik dat Pinky veel aankan. Toen hij beleerd werd heeft hij de laatste week met een kar voor grote pony/paard gelopen. Zonder problemen, toonde niets van te veel gewicht..
Zelfs hebben we met die kar door een modderige weide gegallopeerd met 3 man (2 flinke mannen en 1 meiske ). Ook zonder problemen. Vond het wel zwaar maar hij kwam prima vooruit..
Als ik mezelf vasthou aan de standaard 'richtlijn' mag hij dus 900 kilo (ong) trekken op verharde weg. Mmhh daar komen we lange na niet aan...
Ik gok dat de kar 200/250 weegt en pinky richting de 300.
Gaat dit volgens jullie?
Morgen of overmorgen hem er eens voor zonder achterbank, ben benieuwd hoe hij het doet. Misschien gaat het wel makkelijk.
Nouja, half jaartje afzien voor hem en dan komt Mysty helpen