Ik ben bezig met mijn cursus enkelspan. Maar er zit ook een groep tweespan bij. Een hele gezellige groep bij elkaar. Maar goed, examen komt dichterbij, dus iedereen wil een beetje oefenen. Nu is er voor enkelspan genoeg te vinden.
Maar weten jullie toevalllig tweespan oefen theorie examens te vinden? De link: www.rap-annapaulowna.nl hadden we al, maar daar staan maar 3 examens op, en ze lijken wel erg op elkaar vond iemand. Ik weet het niet, want heb ze niet bekeken.
Ik sta bekend als nogal handig met computer en internet, maar heb al eens gezocht, en kon ze toen niet vinden. Maar misschien dat iemand van hier me kan helpen?
In ieder geval bedankt.
cissie
Geplaatst: 03-01-05 23:10
Als je die 3 examens uit je hoofd leert ben je geslaagd ......... klinkt simpel en dat is het ook, want het echte examen bestaat uit de vragen vanuit deze 3 oefen-examens!
Ze lijken idd op elkaar, de ene keer wordt bv links door rechts vervangen dat soort dingentjes!
Laat ik erbij zeggen dat dit nog zo was in dec 2004 ik weet niet niet of ze nu in 2005 wat dingen gaan veranderen
Veel succes met je Enkelspan
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-05 10:42
Bedankt! Ik moet nog veel doen hoor voor mijn enkelspan, maar het is in ieder geval erg leuk. Die persoon zocht meer oefenmateriaal, nou ja maar zien of nog iemand wat weet. Maar het lijkt idd allemaal wel op elkaar.
Sjonniej
Geplaatst: 04-01-05 11:14
Het klopt inderdaad dat ze onwijs op elkaar lijken. Wij hebben toen ook ee stuk of 10 oefenexamens gehad, examens van voorgaande jaren. Maar als er totaal op 1 examen 15 vragen zitten, zijn er bij elkaar 25 vragen die je kan krijgen. Als je die examens makkelijk kunt maken wordt je examen ook gene probleem!