[AR] [nh] parelli-pakket of video's :S?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shetfan

[nh] parelli-pakket of video's :S?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 16:09

Ik wil heel graag met mijn tinker aan de slag gaan met de parelli-methode. Ik wilde een level-1 pakket kopen (ik heb er al een paar te koop zien staan voor een redelijke prijs) maar er zijn ook video's van level 1 en 2 enzo. En dan aleen video's en geen boekjes erbij. Wie kent dat? En is dat wel handig om mee te beginnen want tot nu toe staat overal dat je om te beginnen het best gewoon een level-1 pakket kan kopen.

En over de spullen die je nodig hebt. Zo'n carrot-stick, kan je die nou niet vervangen door een veredelde bamboestok met een touwtje? Van zo'n touw begrijp ik nog wel dat het anders is dan een gewoon halstertouw maar van die stick snap ik het nog niet helemaal. Ik heb nu een touwhalster en een touw, zijn er nog meer dingen die ik beslist nodig heb? Of kan ik ook dingen gewoon zelf maken?
Sorry als deze dingen al op bokt staan, maar je krijgt echt heel veel als je op "parelli"zoekt Bloos! .

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:43

De DVD's van L1 en L2 kun je niet los kopen. Enkel als je het pakket al hebt. En aan alleen de video's heb je ook niets, want er staat geen uitleg op maar meer het eindresultaat.

Of je een bamboestok kunt gebruiken? Tsja, misschien wel, maar die gaat vast erg snel kapot. Ik gebruik ook wel eens ff een tak als ik mn stick vergeten ben, maar een fijne stick is eigenlijk onmisbaar Lachen