Om kwart over 7 reden we weg naar Kootwijkerbroek, net toen we gingen begon het te sneeuwen
Toch doorgereden, en tegen half 10 in Kootwijkerbroek een pony afgezet (Signorita) om te beleren. Rond half 11 waren we in Hulshorst, volgens mij waren sommige verbaasd dat we er waren
Maar ja, wegens vele afmedlingen kon iedereen 2 proeven rijden, wat wij ook graag deden
Hopelijk laten ze de punten meetellen, aangezien het niet aangevraagd was bij de knhsMagpie ging in de dressuur best goed, resultaat, 158 en 152, 3e en 2e
Liberty was wat gespannen, deze keer geen wp's, volgende keer beter 
Vaardigheid ging ook goed, zat een rot bochtje in, dus daar struikelde ik de eerste keer met Liberty op, 1 balletje en binnen de tijd, 1 wp
Daarna Spetter overgenomen van Hugroom (die een balletje had) ik ging voor foutloos en dat ging, barrage ging ook goed, resultaat 2e en 2 wp's
Toen als laatste Magpie, foutloos in de eerste omloop, barrage tikte ik net de laatste eraf, weer 2e
(net geen prijs, maar wel 2 wp's)Comfetti had maar liefst 3x winst, 2x in de dressuur en 1x vaardigheid oranje

Dus ik weer helemaal tevreden en een nieuw halster rijker

, 3 keer 1e
, dat had i niet verwacht. Ik vond het verder een toppie wedstrijd en zeker voor herhaling vatbaar