Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(Mirei is niet zo sociaal aangelegd vrees ik
Vooral Timon vindt ze niet zo, die probeert ze levend op te vreten
)
Prima, doen we gewoon wat anders 
stef schreef:Met Hon ging het vanmiddag ergens gewoon heel grappig. Ze ging liggen, ik vraag haar plat, ze kiept even op haar zij...
AAAAAAAAAAAHHHHHHHH KKKKOOOOOUUUUUUDDDDDDDDD
En staat heel snel op
.
En soms loopt ze te stieren, als ik in de wei VD vraag doet ze alles tot ik met het compliment aan kom, dan rent ze hard weg
En als ik dan kus vraag ofzo komt ze ook meteen weer terug, tot ik weer compliment vraag... En als ik haar dan d'r halster om doe met een touwtje eraan dan laat ze zich zo op 1 knie zakken... maf paard, maar dat houdt het wel leuk
Debo schreef:Rydar was heel makkelijk die deed alles overal.. alleen als ie zijn bui niet had kon ik t soms vergetenmaar liggen in een plas of (als ik zou willen) op de stenen zou hij geen probleem vinden..
Summertje schreef:Die van mij hebben gewoon soms geen zin in een bepaalde oefening. Dat verschilt, ligt denk ik aan het humeurIndy vertikt het heel vaak om een pirouetje te draaien, maar waarom? Denk dat ze het een dom saai te simpel oefeningetje vindt. Want ze kan het best. Maar ze wil het dan gewoon niet.
) zodra hij mensen met wat lekkers ziet zit ie zijn staart achterna.. haha nietswetende mensen kijken dan heel vreemd