[AR] [VD] Anderen die Vd doen met jouw paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

[VD] Anderen die Vd doen met jouw paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 21:55

Ik vroeg me af wat jullie daar van vinden en hoe jullie daar mee omgaan of op reageren. Zhanna, mijn verzorgpaard heb ik dus wat Vd geleerd waaronder pas. Erg leuk om te zien, erg makkelijk voor haar om te doen en ze doet het ook graag. Waar ze voorheen stond daar kwamen op het terrein ernaast best veel meiden van een jaar of 14. Allemaal lieve en leuke meiden, had er niet veel contact mee maar het contact wat ik had was goed. Ze vonden het altijd erg stoer om Zhanna d'r vd "kunstjes" te zien doen dus deed ik dat af en toe als ze kwamen kijken. Op een gegeven moment merkte ik dat ze, als Zhanna in de wei stond, naar het hek kwamen en dan pas vroegen en uiteraard snoepjes gaven.
Waar Zhanna nu staat komen ook weer een paar meiden van die leeftijd. Ik weet het niet zeker bij hen, maar volgens mij zijn zij er ook al een paar keer mee bezig geweest, tot ik uitgelegd heb dat ik het liever niet had en waarom niet.

Nadeel in deze is natuurlijk dat het niet mijn eigen paard is, want ik zou liever ook niet hebben dat jan en alleman haar snoep geeft. Zhanna ziet me aankomen! Ja, bij mij moet ze er voor werken en bij al die anderen krijgt ze het voor niets! Waarom ik liever niet heb dat anderen met haar VD-en zonder dat ik erbij ben is omdat ze bijv voor 1 keer pas al meteen belonen. Een been wat een klein stukje van de grond komt is al voldoende. Dus het is voor Zhanna heel tegenstrijdig en wederom, bij die ander hoeft ze er minder voor te doen dan bij mij. Wat vinden jullie hiervan?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:06

De verzorgsters van mijn pony's mogen ze om geen enkele reden kunstjes laten doen, en dat weten ze. Als het fout gaat ben ik de banketstaaf. Of in de zin van dat mijn verzorgsters iets verkeerd doen en gewond raken, of in de zin van dat een kunstje naar de klote gaat.
Verder mag iedereen wat met mijn paarden oefenen, maar ALLEEN onder mijn begleiding

Erika3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:34

Ik zou ook niet willen dat iemand anders VD doet met mijn pony's wanneer ik er niet bij ben. Net wat je zegt: ze moeten wel op het goede moment beloont worden, niet te vroeg en niet te laat. Ik had van het weekend mijn buurmeisjes mee naar de paarden en die wilden ook graag de kunstjes zien, dat vind ik best. Ze mochten Erika ook even laten flemen en vonden dat geweldig. Nadat ik haar toen het teken had gegeven dat we klaar waren met VD vroeg 1 van hen in 1 keer weer flemen van haar. Nu was ik er zelf nog bij en kan dan zeggen dat ze dat niet meer mogen doen want ik wil gewoon dat Erika een eind teken krijgt zodat ze weet dat we klaar zijn. Als iemand anders daarna dan weer verder gaat wordt het veelste verwarrend voor haar.

Hiermee wil ik dus nogmaals zeggen dat ik ook niet wil dat iemand zomaar VD met haar doe zónder dat ik erbij sta en toestemming geef

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 12:30

Iemand anders mag wel VD proberen met mijn paard, maar ook alleen als ik er bij ben.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:31

Net als iedereen hier, anderen mogen met mijn pony aan de gang, maar enkel onder mijn begeleiding. Ik vind het alleen maar leuk als Dennis het braaf bij iedereen doet, maar dan moet het wel goed gedaan worden.

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:35

Hier nog eentje die mensen alleen laat VDen als ik erbij ben Haha! Zolang ik erbij ben mag iedereen alles doen met Mirei behalve het compliment en liggen. Gelukkig staan Mirei en Lent bij mij thuis dus ik heb nooit last van kleine meisjes die zonder toestemming in de buurt komen Lachen

Ik ben niet bang dat er kunstjes verloren zouden gaan door onervaren VDers, ze kent de meeste dingen nu al ontzettend lang dus het zit er allemaal wel goed in Lachen En als Mirei spontaan dr kunstjes zou vergeten doordat het verkeerd gevraagd wordt of doordat ze verkeerd (te snel/te vaak) beloond wordt dan zou ze inmiddels helemaal niets meer kunnen Haha! (Tis af en toe echt heel lachwekkend hoe mensen met Mirei aan de slag gaan Haha!)

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:54

Ja sommige oefeningen laat ik ook niet door anderen doen, zoals het compliment.

Hihi moet ook altijd lachen als iemand Indy een pirouetje wil laten draaien en ze blijft maar flehmen, of Rachel moet pas doen en ze gaat als een gek staan buigen Haha! Haha! Dat doen ze wel vaker Tong uitsteken

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:13

mijn paardje snapt van VD helemaal niets Tong uitsteken alleen het voetjes geven.. alle 4 Schijnheilig dat kan ze wel

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 21:25

Dus ik doe niet moeilijk als ik er zo'n gevoel bij heb van, liever niet aub... Ik heb ook een beetje een jaloers gevoel Bloos Net als dat ze er mee zouden gaan rijden zonder dat je erbij bent. Paard uit de wei plukken en op buitenrit, dat gevoel heb ik ook een beetje als ze bij het hek gaan staan te VD-en. Gelukkig staat Zhanna nu ergens anders waar die meiden een erg hoge dunk van me hebben. Alsof ik alles weet enzo, trouwens, iedereen die ouder is en veel van paarden weet is in hun ogen erg bijzonder. Maar goed, wel makkelijk af en toe Knipoog Ben niet bang dat ze ongevraagd met Zhanna aan de gang gaan. Maar ik twijfel dus wel over hoeveel ik Lianne ga leren, die staat nog op de oude plek met dus 14-jarigen die haar van alles gaan vragen. En Lianne is al minder enthousiast, dus als die het bij een ander gratis krijgt ben ik bang dat ik helemaal niks meer in te brengen heb...

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:54

oef, daar kan ik zo boos om worden.

boefie is er door verpest. doordat iemand dat grappig vond en hem dus steeds voetjes liet geven(niet eens belonen), als je nu naar hem kijkt en hij wil aandacht trekt hij heel zn trucendoos open, en als je niet uitkijkt heb je dus een 'pas' tegen je knie... ben daar super boos om geworden.

toen ik ry net had heb ik ook wel is gehoord dat iemand hem wel is wat liet doen om aan vriendinnetjes te laten zien(stijgeren enzo, achter het draad zonder beloning), toen heb ik even goed met haar gesproken Schijnheilig om te zeggen dat het super gevaarlijk was, omdat hij toen nog een show zou moeten doen, en ze hem straks verkeerde commando's aan leerde wij voor banketstaaf stonden, het gevaarlijk is voor onwetende mensen als hij eenmaal ontdekt dat hij het ook kan zonder commando/half commando...