Voor de geinterreseerde van Pat parelli in noord brabant, wij willen een demo organiseren zodat jullie eens een kijkje kunnen nemen hoe Pat Parelli werkt.
Kosten zullen 5 euro gaan worden, en zal in west brabant gehouden worden mits er genoeg animo is.
Mocht je interesse hebben om zelf met parelli aan het werk te gaan, dan kun je jezelf opgeven om een drie-daagse crsus te volgen om level 1 te leren.
Het is dus zo dat als hij minimaal vier cursisten heeft, hij bereid is hier in de omgeving een cursus te geven van 3 dagen. De cursus bedraagt 125,-- euro per dag, excl. lunch, excl. evt. bakhuur, excl. evt. stalling, en excl. evt. verblijf cursist. Normaal is het eigenlijk een vereiste dat de cursist eerst het basispakket aanschaft zijn een pakket met toelichting op Parelli, cursusboekjes en twee video's of een DVD. Daarbij hoort dan ook nog het halster, de carrot stick met savvy string en de lijn. Totaal kosten van deze aanschaf 329,-- euro. Maar omdat het cursusmateriaal in het Engels is willen ze dit niet verplicht stellen. Wel heb je nodig het halster, de carrot stick met savvy string en de lijn. Kosten van deze aanschaf zijn 151,-- euro.
Voor meer info kun je me PBen..
Annetje
Geplaatst: 18-10-04 20:01
OH! Leuk! De demo zou ik wel graag willen meemaken De curses ook wel, maar het geld en de tijd ontbreekt me daarvoor vrees ik. Hebben jullie ook al ongeveer een datum in gedachten voor de demo?