[AR] ruituig & aanhanger gestolen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

malle_pietje

[AR] ruituig & aanhanger gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 09:08

Onderstaande op roep is van Viviën Kribbe, zij is ook lid bij ons op de club. Op zondag 11 oktober werd tijdens de najaarsmarathon in Spaarnwoude haar ruituig & aanhanger gestolen. Stel zo veel mensen hiervan op de hoogte, met name in het menwereldje, en hou je oren en ogen open op het moment dat je een rijtuig krijgt aangeboden die aan de onderstaande beschrijving voldoet!

HELP!!!!!!
zondag 11 oktober is tussen 16.00 uur en 18.00 uur mijn koertsoprijwagen met daarop mijn marathonwagen ontvreemd op het recreatiegebeid Spaarnwoude bij Manege Spaarnwoude ( bij begin van de ingang bij de brug). De aanhangwagen met daarop de marathonwagen stond gewoon aan mijn auto vastgekoppeld.

WIE HEEFT ER ROND DEZE TIJD GEZIEN DAT EEN AANHANGWAGEN MET DAAROP EEN MARATHONWAGEN VAN MIJN AUTO ( EEN RODE PUNTO) WERD LOSGEKOPPELD EN DEZE AAN EEN ANDERE AUTO WERD GEKOPPELD? Heeft er iemand verdachte personen gezien in de buurt van mijn ( of andere) auto's?

hier volgen kenmerken van de marathonwagen en van de aanhang/koetsoprijwagen:
het betreft een donkergroene Kelders marathonwagen met een creme bies en met een extra breed zwart lamoen. In de rechterzitting achterop de wagen zitten 2 gaatjes. Het bokkussen heeft een donderbruine suede versleten zitting. De wagen staat op luchtbanden en er zitten grote snelsluiters aan de lamoen. Hij is ongeveer 5 jaar oud. In het opbergkastje zitten onder andere lederen donkerbruine leidsels en een U-slot.

De koetsoprijwagen heeft een liertje. Deze aanhanger is gloednieuw, eveneens van Kelders. Het kenteken dat op het moment van ontvreemding op de wagen zat is kentekennummer 11-LL-RS.

Heeft iemand iets gezien waar wij en de politie wat aan hebben, dan het vriendelijke verzoek om mij even te bellen. Buiten mijn dank ontvangt u uiteraard een financiele beloning.

v_kribbe@hotmail.com