Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Oliver schreef:Ik vind paardenschool van Penquit wel een goed boek maar je kunt i p v dat dure boek aanschaffen ook gewoon op internet info over VD zoeken.
Dan kan ik lezen enzo en nou jah, ik weet niet. Ik vind boeken leuk en ik vind ze wel interessant enzo en bladiebla
Naja maar ik wil graag gewoon een aantal leuke en goede boeken hebben. Die kan ik pakken en lezen wanneer ik wil en ik kan niet internetten wanneer ik wil want ik heb ook nog een compuverslaafd zusje en nog een klein zusje die ook af en toe wel eens wil
. En internet is zeker in veel gevallen te beperkt omdat de meeste sites gemaakt worden door mensen die zelf les geven/paarden trainen of corrigeren en dus al snel naar een emailadres verwijzen om een afspraak te maken.
Bovendien blijft het gewoon moeilijk om alle finesses van paardentraining op een site te vatten, maar dat geldt eigenlijk ook voor boeken.Hilary schreef:de boeken van rashid kan je krijgen via bol.com. wel goed opletten want je krijgt eerst een heleboel boeken over moslim-terrorisme en al qaeda en zo
. Volgens mij heeft Bol ze alleen in het engels ... maar zo moeilijk zijn ze niet. Ik heb "Horses never lie" gelezen: aanrader! Maar niet het goede boek als je op zoek bent naar techniekjes en gave foto's. Overigens heb ik goede ervaringen met Bol wat bestellingen betreft ... Gemma schreef:Nou zegHij vind ze bij mij dus gewoon echt niet! Ik heb nu net weer een poging gedaan, maar dus helemaal niks
![]()
Vaagheid