Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dank zij mijn fantastische shetlander Tessa.
Heeft u even de tijd?? 

\ 
), Hump vloog er vandoor in paniek met het tuig en de tuigels achter zich aan ........gelukkig hadden ze allebei niks,
)

Hij mende nl. met strotouwtjes oid.... (heel vaag
) Zaten ze dus opeens op een kar met twee stukjes touw....
Die Tinker had het meteen door en die is in volle vaart naar huis gestoven... (daar waren ze vlakbij... }> ) Ik zou willen dat ik erbij was geweest, had me ziek gelachen hoe ze daar opd ie kar hadden gezeten. natuurlijk moet je hier eigenlijk niet om lachen, want er had wel echt iets kunnen gebeuren, maar goed.... Sindsdien heeft hij leren leidsels
Voor ik het wist kwamen ze richting mij en mijn nichtje. Paard links wilde precies de andere kant op dan paard twee en ze trokken mekaar dus uit evenwicht en klapten met volle vaart tegen een boom. Wij er meteen heen gerent en de paarden maar even laten liggen. Er belde meteen iemand naar de manege en die was er binen vijf minuten. Paarden zijn losgemaakt enzo. Hadden gelukkig niet echt wat. Even later kwamen de eigenaren het bos uit hollen. Zij waren van de kar afgevallen en hadden er niets meer aan kunnen houden.
Gelukkig liep het redelijk goed af, maar wat ben ik toen geschrokken.