[AR] teugels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

[AR] teugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 14:39

Hoi hoi allemaal,
Waarschijnlijk al eens een oud topic geweest, maar ik wilde het er toch nog even over hebben.
Welke teugels gebruiken jullie bij het mennen, dan bedoel ik zowel het merk als de vorm zoals, breed/smaller, met of zonder nopjes, leer of soort nylon?? En wat voor handschoenen gebruiken jullie?

Het is namelijk zo dat ik gister ben gaan rijden met de kar en toen is ze er twee keer vandoor gegaan, in het begin had ik haar goed in de hand en kon ze niet veel, maar mijn teugels gleden dus twee keer uit mijn handen!!! Heeeeel erg lomp dus. Ga nu dus accuut opzoek naar betere teugels en andere handschoenen. Ik heb nu gladde leren paardrijhandschoentjes (knudde dus) en mijn teugels zijn eigenlijk ook van kl*te kwaliteit. Ze waren toen der tijd toen ze nieuw waren heel erg hard, heb ze dus goed ingevet en nou zijn ze mooi soepel, maar dus wel vet.
Gewoon goed stom van mezelf dat ik hier nooit bij stil heb gestaan. Ze heeft wel vaker kuren en tot gister altijd goed bij me kunnen houden en verder geen problemen gehad, maar ik heb mijn lesje wel geleerd nu!!

Alle tips over teugels en handschoenen zijn dus zeer welkom. Ik zoek eigenlijk iets van een midden klasse prijs ( aangezien ik niet zo'n groot budget heb) maar ik wil er wel zéker van zijn dat dit nooit meer gebeurd!

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 14:42

weet niet hoe ik deze moet verwijderen??? Als iemand dat voor mij wil doen, die andere titel vind ik namelijk beter. Thanks alvast

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:38