dit lijkt me een hele leuke ervaring. maar ik heb dit verder nog nooit gedaan. ik heb een fries en een recreatiewagen voor 6 personen. een donkergroene met geel op de wielen. ik vindt deze wagen persoonlijk voor een trouwerij niet echt mooi, maar het maakt deze mensen verder niet uit dat het geen superdeluxe koets is. zolang ze er maar op een leuke manier komen. vooral voor de kinderen. dit is het 1e punt al. ze gaan zelf mee 2, en 3 kinderen + mij en m'n zusje als hulp. totaal dus 7 man op die kar. vindt ik persoonlijk ook niet mooi, maar m'n paard kan het verder trekken. maar wat kan ik het beste doen. een kind naast me op de bok en m'n hulp achterop op het trapje??? denk dat ze dan sneller in kan grijpen als er wat is dan dat ze voorop zit. het is de bedoeling dat ik die mensen ophaal en naar het kasteel breng. moet door het dorp heen wat hij nog nooit gedaan heeft. slim om hulp ernaast te laten lopen?? hierna moet ik natuurlijk een tijd wachten en willen ze ons 's middags nog voor foto's hebben. waarschijnlijk ook op de pont
nog tips welke dingen mee te nemen of om het geheel er netjes uit te laten zien???

dit kan ws.