Dus gisteren alles gepoetst en Fie gewassen en gevlochten!
En vanmorgen om 9 uur gingen we op pad...
Fie was echt ontzettend braaf, alsof ze wist dat ze even 'r best voor me moest doen!
Ik ben nog niet handig met m'n leidsels ontdekte ik tijdens de proef, dus dat wordt nog even goed oefenen!!
Ik verwachte er verder niks van, had gewoon heel fijn gereden en was beretrots op m'n stoere paardje!!
Ik had maar 1 tegenstandster, omdat de rest allemaal met pony's reed of een andere klasse startte, dus ik was in ieder geval 2e!

Ondertussen hoorden we een hoop mensen mopperen over de jury... "weer zo eentje die alleen maar lage punten geeft..."!
Dus ik was al heel benieuwd hoe mijn score uit zou gaan vallen!
Bij de prijsuitreiking bleek dat ik mijn tegenstandster had verslagen en 2x 1e was geworden!

Helaas net geen winstpuntjes, ik had 145 en 148 punten, dus ik was echt dik tevreden!!
Maar toen werd ik ineens weer naar voren geroepen en gefeliciteerd door een man in een keurig pak, die 'kringvertegenwoordiger' bleek te zijn.
Wat bleek, was ik kringkampioen in de B dressuur mennen geworden!! Echt lachen! De eerste menwedstrijd die ik rijd word ik zonder winstpunten kringkampioen! Je lacht je helemaal dood!
Moet zeggen dat ik me ook wel een beetje schaamde... geen winstpunten rijden en met 3 bekers naar huis!!
Maar goed, Fie heeft 'r best gedaan, ik was tevreden, dus het was een geslaagde dag!
En die 'welverdiende' beker staat lekker op de kast te pronken!