Fangio schreef:Leuk, een nieuw topic!
Mijn mendoelen voor dit jaar zijn:
- Hem zelf voorstellen voor de wagen op de keuring
- Eens een marathon meedoen
- Winst in de B dressuur
- Winst in de L vaardigheid.
We mennen hoogstens 2x per maand momenteel en wedstrijden zijn logistiek vooral een uitdaging, dus die doelen zijn wel uitdagend genoeg.
@ Jojonl, je kan de knhs ook heel makkelijk via whatsapp bereiken met vragen, heb ik ook een aantal keer gedaan voor een menstartpas, aangezien er toch weer wat andere dingetjes waren dan bij mn gewone startpas
jojoni schreef:Wouw jij gaat t ook druk krijgen Jolliej. Of lijkt dat maar?
Ik moet deze zondag alweer super vroeg rijden. Dus in t donker laden en aanrijden enzo. Hebben jullie daar nog tips voor? Wij moeten dit bijna altijd en ik vindt dat altijd zo'n gedoe..
Gelukkig ben ik dan wel smiddags al thuis want we hoeven toch niet op de prijsuitreiking te wachten
Spaikey schreef:Mijn doelen zijn niet heel groot dit jaar.
Orlando geen echt doel. Misschien wat vaardigheid.
Neva ook geen grote doelen. Zou fijn zijn als we een wp op wedstrijd zouden kunnen rijden. Maar das voor nu nog ver weg. Momenteel heeft ze vrij en als ze in training is loopt ze alleen 1 x week een buitenrit. Ik vind het voor nu belangrijker dat ze het werk leuk blijft vinden en goed verkeersmak wordt.
owens-mama schreef:Hoi hoi allemaal,
Nou allemaal de beste wensen!!!
Dat jullie allemaal jullie doelen mogen halen.
Ik heb de doelen niet zo hoog gezet.
Ik wil dit jaar graag een winstpunt halen in het samengesteld. En l dressuur starten en m vaardigheden.
Ik heb al 15 dressuur punten en 12 in de vaardigheid. Dus op zich prima te doen. Als meneer meewerkt.
Geen hele grote doelen.
lovelucydan schreef:Hallo allemaal!
Nou om maar met de deur in huis te vallen....
Ik ben net begonnen met echt mennen. Zo'n 4 jaar geleden begonnen met een houten wagen hierna een sulky cavalettie maar op allen zat ik zou ruk dat ik het maar sporadisch heb gedaan. Afgelopen zomer een heerlijke sulky gekocht die geschikt is voor mij en mijn shetlander en Bartje naar iemand gebracht ( een ervaren menner) zodat we Bartje samen verder konden beleren voor de sulky. Dit is allemaal prima gelukt
Nu hebben we 1 januari een demonstratie gegeven tijdens een nieuwjaarsreceptie met een vaardigheidsproef, dit smaakt naar meer
Nu ben ik geheel onbekend in de wedstrijd wereld...
Is er iemand die mij uit kan leggen hoe je er mee kan beginnen en waar ik wedstrijden kan vinden. Het liefst zonder startpas omdat ik eerst wil kijken of ik het echt leuk vind. Omgeving Noord Holland aub
Doel is dus om een wedstrijd mee te doen
Spaikey schreef:@jojoni. Start jij in de eerste groep?
Ik zit in de derde groep als laatste.
Met Orlando gaat het nu eigenlijk heel goed. Een tijdje rust heeft hem goed gedaan. Trainingsniveau is ook veel lager nu, lekker b/l niveau en buitenritten dit doet hem goed.
Zondag loopt hij de mini marathon. Dit vindt hij geweldig om te doen en ik ook.
@jolliej, knap dat je alles getraind krijgt!
Ik vind twee voor de wagen al lastig om wedstrijd klaar te krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers