Skate met pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cinniz123

Berichten: 4397
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-22 13:58


Fangio

Berichten: 2560
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Skate met pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 14:24

Pontus Hugosson oid doet ook allemaal dit soort dingen, misschien kan je daar ook nog ideeën opdoen?

cinniz123

Berichten: 4397
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Skate met pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-22 14:32

Ga het eens google!

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 02:53

Oud topic maar;

Ik heb dit gedaan met korte ski's achter m'n pony, en heb daarvoor lange strengen gebruikt (heb tandem strengen) en een lange leidsel. Deze vervolgens met een stukje dik nylon touw door een zeg 20 cm pvc buisje gedaan en met aan beide kanten haken; 1 kant aan de strengen en andere kant aan de leidsels. Het is wel even goed kijken naar de afstelling, je wilt niet aan het bit trekken natuurlijk.

En dan vervolgens een tweespan tuig op (ook strengdragers). Dat werkte goed!

Nu met huidige (men)pony wil ik het eigenlijk ook met skates doen; maar deze pony is niet zo gemakkelijk als die andere.

cinniz123

Berichten: 4397
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-23 07:35

Eilatan schreef:
Oud topic maar;

Ik heb dit gedaan met korte ski's achter m'n pony, en heb daarvoor lange strengen gebruikt (heb tandem strengen) en een lange leidsel. Deze vervolgens met een stukje dik nylon touw door een zeg 20 cm pvc buisje gedaan en met aan beide kanten haken; 1 kant aan de strengen en andere kant aan de leidsels. Het is wel even goed kijken naar de afstelling, je wilt niet aan het bit trekken natuurlijk.

En dan vervolgens een tweespan tuig op (ook strengdragers). Dat werkte goed!

Nu met huidige (men)pony wil ik het eigenlijk ook met skates doen; maar deze pony is niet zo gemakkelijk als die andere.


Oud valt wel mee hoor ivm het weer nog niet verder gegaan want skate met een natte ondergond is niet handig.
Maar indd dat is wat ik bedoel.