[AR] Hoeveel inch HCA sulky?? Voor mijn shet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gert06

Hoeveel inch HCA sulky?? Voor mijn shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-22 18:21

Hallo allemaal, ik wil supper graag een HCA sulky maar weet niet goed hoeveel inch ik moet hebben....
Mijn pony is nooit officieel gemeten maar ik schat hem op 1.09 meter het is een flink breed gebouwde shet van ong 235kg gaat dit uberhoud pasen? En dan nog iets ik ben erg lang (191cm en nog aan het groeien:( ) gaat dit pasen op een HCA? En kun je de voeten steunen ook nog naar beneden doen, zodat ik in mijn geval niet met mijn benen in mijn nek lig?
En mischien heeft iemand ook wel een tip waar ik hem kan halen?
Alvast bedankt ik ben benieuwd...
Laatst bijgewerkt door Gert06 op 17-10-22 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Re: Hoeveel inch HCA sulky?? Voor mijn shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:25

Dit is zeker pas te maken.
Voor zo'n grote zou ik zeker voor een 19" gaan.
Het rekje kan naar voor gesteld worden, en het stoeltje naar achter dus lange benen kan je zeker kwijt als je hem fijn af stel.

Ik met mijn 160 zit juist in de knoop dat voor het evenwicht mn stoeltje verder naar achter moet, maar mijn steunen al op de kortste stand zitten en ik er maar net bij kan :') . Mijn pootjes zijn dus te kort, als ik het stoeltje verder naar achter doe kan ik niet meer bij de steunen.

Super fijn voer van Equilin bestel je hier:
https://Equilin.eu/rWRQb0

5% korting bij Agradi met DENCI5

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:26

Voor 1.09 zou ik een 19inch nemen. De breedte van je pony maakt niet uit. Voor vragen over je lengte kan ik niet helpen want ik ben 163 haha.

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie