Al een tijdje ben ik erg fanatiek in het mennen. Wat ooit begonnen is al leuk een karretje is nu een serieus uit de hand gelopen hobby

Maar ik ben een persoon die graag dingen opzoekt, de theoretische kant ervan wil weten, wat doen bepaalde dingen die je vraagt met een lichaam van een paard etc. Ik heb 1x in de 3 weken met twee van me ponys priveles en iedere woensdag les op de vereniging en daar leer ik super veel van. Ik houd deze dingen zeg maar bij in een soort van dagboek. Klinkt een beetje raar misschien, maar zo kan ik dingen altijd terug zoeken bij bijvoorbeeld weer andere paarden.
Maar nu de vraag, op mijn werk staat de fabriek stil dus had mooi tijd om op onderzoek uit te gaan, maar ik kan eigenlijk maar zeer weinig vinden over de theoretische kant van het mennen en dat is jammer. Zoals bijvoorbeeld rechtrichten voor de menwagen, verzamelen voor de menwagen. Inwerking van menbitten. Eigenlijk vooral toegespitst op het mennen, hoe bepaalde dingen werken.
Ik heb de mensport oa gevonden, maar dat zijn nog niet echt de artikelen die ik zoek. Hebben jullie goede informatieve sites waar ik terecht zou kunnen om mijn rariteit uit te kunnen breiden haha? Mogen ook wel engelse artikelen zijn. Of ecchte goede topics van bokt, waar niet teveel ja zeg maar verschillende meningen in staan?
liefs