Moderators: balance, Nicole288, Sica, C_arola, Neonlight, Coby, Dyonne
pjer schreef:de meeste recreatie wagens hebben een ruim verplaatsbare bokstoel en genoeg zitruimte achterop. Die rem gebruik je als het goed is niet om je paard af te remmen En desnoods als je er echt bij wilt kunnen komen kun je misschien een aanpassing maken aan het rempedaal met iets van een blokje erop voor als jij rijd en dat je dat eraf haalt als je man rijd. Verder kun je een lendenkussen in de bokstoel leggen (of bijvoorbeeld een dekje dubbelgevouwen achter je rug) als je bokstoel voor je gevoel niet ver genoeg naar voren kan.
Marie111 schreef:Edwin heeft dus maar 1 kar?
Misschien een idee om eens te kijken waar menles gegeven wordt en waar ze meerdere karren hebben en dan vragen of jullie mogen komen passen?
Zo ben ik er zelf bij de menlessen achter gekomen wat voor soort kar geschikt voor ons is en die na wat zoeken tweedehands kunnen kopen.
Sharmila schreef:Marie111 schreef:Edwin heeft dus maar 1 kar?
Misschien een idee om eens te kijken waar menles gegeven wordt en waar ze meerdere karren hebben en dan vragen of jullie mogen komen passen?
Zo ben ik er zelf bij de menlessen achter gekomen wat voor soort kar geschikt voor ons is en die na wat zoeken tweedehands kunnen kopen.
Edwin heeft een compleet wagenpark. Waar ik allemaal NIET op pas.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker