Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
baudyh schreef:ik heb toevallig laatst iets verbouwd aan mijn wagen.Toen ben ik naar een verfhandel gegaan die ook auto verven verkoopt.Die hebben precies mijn kleur in een spuitbus gemaakt en nu is alles dus weer de zelfde kleur.
JoyCiej007 schreef:Nieuw lamoen, gepoedercoat en al, incl. zweng en ook nog eens extra ingekort en verbreed kostte ons dacht ik €150,=
ykja schreef:JoyCiej007 schreef:Nieuw lamoen, gepoedercoat en al, incl. zweng en ook nog eens extra ingekort en verbreed kostte ons dacht ik €150,=
dat valt nog mee.. dan kan ik waarschijnlijk beter een nieuw lamoen erop laten zetten misschien.
Ik weet in ieder geval wta de bijkomende kosten zijn enkna dan het een en ander tegen elkaar afwegen!
JoyCiej007 schreef:met lamoen bedoel ik de burries ja, ik gebruik dat woord nooit, niet gewendVolgens mij duidde men oorspronkelijk met 'de burries' op de 2 stangen aan weerszijden van het paard, en niet het lamoen als geheel, dacht ik?
Nogmaals; je kan het beste met Andries even overleggen, stel dat het lamoen nog wel perfect is en de zweng ook, zoals je zegt, maar dat het poedercoaten ongeveer net zoveel zal kosten als een heel nieuw lamoen, dan zou ik persoonlijk voor het nieuwe lamoen gaan als er toch al weinig verschil in kosten zit
_shaffie_ schreef:ik lees even mee, kwil misschien ook mijn sulky gaan overspuiten