CaGijs schreef:Hej hoi, wat aardig. Ik zal dat even doen, een foto maken. Tot later. Fijn joh, dat je even mee kijkt.
Misschien is het handiger om een eigen topic aan te maken, en/of via pb te vragen. Je hebt wel het juiste topic te pakken, en is ook relevante vraag in dit topic, maar topic is wel "van iemand anders".
Wel recent topic. Weet niet hoe TS en de mods daar over denken. Maar advies vragen staat altijd vrij, juist op Bokt. Voordeel van in topic posten is dat je vaak meerdere reacties krijgt. Een paar extra ogen zien altijd meer dan 1 paar ogen natuurlijk
Welkom op Bokt overigens. 
Edit: zie net dat je al een tijdje geregistreerd bent als gebruiker.
Dan zal ik zeggen: Leuk dat je begonnen bent met mennen. Pas op; zéér verslavend. 
Edit 2: jij hebt je menbewijs dus gehaald, en pony was neem ik aan dus al beleerd voor de wagen? Heb je nog (de mogelijkheid tot) instructie/volg je nog lessen?
Met goede duidelijke foto's kan vanaf afstand wel e.a. aan tips gegeven worden, maar in het begin is het toch vaak even zoeken naar de juiste afstelling per aanspanning, in real life is dat natuurlijk nog net even wat makkelijker.