[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15320
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 14:38

Tine, ze zijn heel slim en voelen je heel goed aan. Het zijn perfecte spiegels. Het zijn vuurpaarden in een zoete lieve verschijning. Doe alleen de dingen waar je je volle energie en overtuiging voor hebt. Wees dus voor jezelf heel duidelijk in wat je gaat doen en wijk daar niet vanaf, want dan creeer je meer ruis/ onzekerheid.
Gewoon in vertrouwen doorgaan en niet je eigen grenzen opzoeken.

VanHuisUit

Berichten: 6688
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 14:54

@Tine denk wijze woorden van Belker. Het is wel een totaal ander ras dan waar je tot nu toe mee te maken hebt gehad. Ik merk, op een totaal andere manier, dat Jenn werkelijk ook totaal anders is in omgang dan bijv een Ollie. Beiden hebben zo hun voor- en toch ook wel wat nadelen. Enige constante factor ben jij zelf :(:)

Citaat:
n nu met Corona, met een uitspraak op FB van een intencivist aan mensen met onderliggende klachten om na te denken over wel/ niet beademen en IC zorg....... dat zet mijn wankele evenwicht nu weer op scherp.

Van pagina 500 van laatste topic. Vind het heel heftig dit soort dingen te lezen... en te horen. Bij ons in de huizen ook discussies over wel/niet IC/ziekenhuis/laatste fase wel/niet etc. Was gisteren doodmoe toen ik thuis kwam. Mede daardoor. En dan raakt het me niet eens persoonlijk, want ik ken die mensen niet. Stel dat een naaste tot de risicogroep behoort en die belandt in zo'n kritieke situatie, laat staan als het jezelf kan betreffen. Drama dat corona -O- :(:)

@Ips mooi dat je je foto's hebt durven aanpassen. Is ook weer zo'n stap als je een dier verloren hebt.

Wat een heerlijk weertje is het trouwens. Net lekker boek gelezen in mijn ieniemienie tuintje in de zon {:}
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 27-03-20 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 14:55

Maar dan zal ik dus nooit met Thor in mijn uppie op buitenrit kunnen gaan. -O-

VanHuisUit

Berichten: 6688
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 14:59

Waarom nooit? Je hebt hem nog maar net :(:) alles met kleine stapjes. Eerst maar op het erf.In en uit de bak stappen. Rondjes stappen. Dan paar meter naar buiten. Dat eerst 10x goed. Dan weer stukje verder enz. In alle rust. En met vertrouwen van jezelf. Tenminste, zo zou mijn aanpak zijn. Veel wandelen samen. Elkaar echt leren kennen. Dat duurt wel even. Geef het een jaar. Dan kun je dat pas zeggen. :(:)

En met de trailer op pad gaan. Dan misschien niet direct erop. Maar eerst het rondje wat je wilt gaan rijden wandelen, wat free stylen. Dan rondje erop. Dan weer wandelen enz.
Man je moest eens weten hoeveel ik met die van mij heb zitten prutsen voordat ik in mijn eentje een flinke buitenrit kon doen :(:) zonder tussendoor af te stappen of het bijna in mijn broek te doen :P

Behalve Ollie, die was vanaf dag 1 100% betrouwbaar. Maar met Fred ben ik er ook heel vaak naast gaan lopen hoor. Om van Bente en Rizanta maar te zwijgen.
Narigheid met Bente en Rizanta was als ik er eenmaal naast liep dat ik er ook nauwelijks meer op kon komen. Bente vloog altijd alle kanten op en Rizanta was bijna 1.80 :+
Maar ook dat is gelukt.
Bente weliswaar aan het eind niet meer, maar volgens mij was ze toen al ziek.
Cathey heb ik nooit mee buiten kunnen rijden. Maar daar kon niemand op rijden. Nu nog niet.

Dus er is absoluut hoop hoor voor jullie!

Belker

Berichten: 15320
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:10

tine10 schreef:
Maar dan zal ik dus nooit met Thor in mijn uppie op buitenrit kunnen gaan. -O-



VanHuisUit schreef:
Waarom nooit? Je hebt hem nog maar net :(:) alles met kleine stapjes. Eerst maar op het erf.In en uit de bak stappen. Rondjes stappen. Dan paar meter naar buiten. Dat eerst 10x goed. Dan weer stukje verder enz. In alle rust. En met vertrouwen van jezelf. Tenminste, zo zou mijn aanpak zijn. Veel wandelen samen. Elkaar echt leren kennen. Dat duurt wel even. Geef het een jaar. Dan kun je dat pas zeggen. :(:)


Dat dus, Tine, je bent heel gedreven en wilt graag, maar soms is het fijn gewoon te kunnen zijn en te kijken hoe het loopt. Nu een stap terug doen en het houden bij kleinere rondjes zegt niks over later. Vertrouwen, een band en eerst dat staken er geconditioneerd uitkrijgen is van meer belang.
Ik zag hetzelfde bij een stalgenootje, die is er ook anders mee omgegaan en die rijdt nu ook alleen buiten met haar ijsco. Dus nu is niet nooit.

Als je perse een paard wilt waar je gelijk mee naar buiten kunt en die met minder vuur reageren op jouw onzekerheid dan moet je een freiberger nemen. Die zijn echt simpeler met enge dingen en spanning.

Belker

Berichten: 15320
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:12

Trouwens, ik ging er 2 maanden geleden ook in hoog tölttempo er vandoor zonder rem, zelfs met die VUT-er van me. Die kreeg ik pas op zachte ondergrond omgetrokken........

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:24

Dank jullie <3

Jorex

Berichten: 9960
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:28

Ik vind het al heel goed en dapper dat je hebt doorgezet Tine en dat ie uiteindelijk wel zonder morren langs het enge loopt. Bij mij kan ik dat met Alex ook doen, maar met Jorie absoluut niet. Die slaat om in blinde paniek en dat voor een wagen, nee, hij komt nooit weer zonder begeleiding voorop op buitenrit of zonder steun van Alex in tweespan. Heel jammer, want ik had graag chill kunnen buitenrijden met hem. Jorie is pas 5 maar ik denk dat dat gedrag nooit meer veranderd. Hij is nou eenmaal angstig aangelegd ofzo. Al vanaf jongs af aan, zo was bvb borstelen eerst ook een grote ramp.

VanHuisUit

Berichten: 6688
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:29

Zo dan Belker :oo

Ollie had een andere manier om haar best wel koppige karakter aan me te laten zien, want dat was me er ook eentje hoor. Die liet zich dan niet vangen. Werkelijk. Uuuuuuren achteraan gelopen :=

Rizanta vertrouwde ik wel 100% maar die was zooooo bang in het begin. Vooral voor duiven. Elke duif die ze op de grond zag en neem van mij aan, dat waren er op eens heel veul :)) sprong ze een gat in de lucht. En da's niet prettig op zo'n grote :roll:

Fred stond bij elke hond die hij zag stokstijf stil. Ging er niet vandoor hoor. Maar aan de grond genageld. Ook als de hond voorbij was. Die kwam dus niet meer in beweging. Moest ik er echt af. Meetrekken :x eindje verder er weer op. Dan was het kwartje weer gevallen _O-

Nou zo kan ik nog wel ff doorgaan met de anekdotes :')

Jorex

Berichten: 9960
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:38

Ja Jorie is nog steeds als die ook maar een hond ruikt 180 graden omdraai en wegwezen, zelfs met steun voorop. Gelukkig kan ik hem inmiddels weer richting mijn moeder draaien op zo'n moment en dan staat ie helemaal te shaken met zijn hoofd tegen mijn moeder aan. Mijn moeder fietst voorop als ik met Jorie naar buiten ga. Hij heeft echt een trauma aan honden. Alex heeft dan weer het tegenovergestelde, die wil honden geruststellen door ze te besnuffelen als ze tegen hem aan staan te blaffen. Maar ik zit nu op Texel, dus het enige wat Jorie hier te zien krijgt gaat aan de hand zijn. Ik wil nog eens aan de hand met beide naar het strand. Het enige inderdaad wat Alex eng vindt, zijn eenden want die vliegen zo raar en plotseling op. En hij schrok van een IJslander in het land toen we erlangs reden. Die IJslander kwam namelijk in tölt aanzetten en dat snapte hij echt niet. Net als hij de golven ook niet snapt.

@Belker dat is ook eng, zeg!

Belker

Berichten: 15320
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:39

Oeps, daar heb ik zo een hekel aan, moeten afstappen.
Die ouwe bleef tölten, maar tegen galop aan, en in galop heb ik helemaal niks meer te zeggen, dan maar tölt. Hij was echt stout. De periode erna ben ik even wat meer tempo overgangen gaan rijden en heb ik de rem er weer opgezet. Kritische noot blijft dat ik het tempo moet bepalen, anders ben ik hem kwijt. Dat is precies het stukje wat je moet gaan vinden Tine, maar dan zonder dat dreigen naar de sloot. Ik ben 1 keer in de sloot beland omdat ik dacht dat die wel zou stoppen, ik weet niet meer met welke.......

puttertje

Berichten: 879
Geregistreerd: 21-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 23:09

Heeee allemaal

Zal me ook even voorstellen...
Ben Diana 45 jaar woon samen met Wilfred en we hebben een fantastische dochter van 18 ( helaas door vele openhart operaties lichamelijk en verstandelijk beperkt ..Ze heeft maar een half hart of te wel HRHS genaamd)
Ik men met mijn geweldige ,mooie,knappe,lieve,eigenwijze,mijn Allessie Tinker Murrie..
Murrie heb ik nu 6,5 jaar en hij is net 7 geworden..
Helaas vorig jaar een ongeluk met hem gehad en dat heeft ons vertrouwen in mennen behoorlijk geschaad..
Maar alles is gemaakt en hij heeft nieuw tuig dus binnenkort ,als de nieuwe bak klaar is of misschien wel eerder gaan we hem weer inspannen.
Want het menvirus blijft knagen....
Rij nu ook op hem en hij is echt super braaf..voor de wagen is hij echt heel anders maar komt echt met geduld en vertrouwen wel weer goed.
Vind de tijd waar we nu in zitten erg spannend Anna is erg vatbaar en als zij zo ziek wordt weten we niet of ze het gaan redden ,dus blijf veel thuis en kom alleen ergens om te werken( werk bij de AH) of om de nodige dingen te kopen...
We hebben thuis een pensionstalling waar paarden 24/7 buiten lopen met schuil containers en grote schuilstal...Dit jaar grote veranderingen ..Nieuwe bak ,paddock en track..Nieuwe wei erbij en er komt een nieuwe stal met 4 stallen ,was/poetsplaats , zadelkamer,voorkamer,wc,rustruimte en een hele grote ]
Helaas door de brexit en corona komt de nieuwe stal pas volgend jaar april/ mei...ipv dit jaar Dus nog een winter doen met de verrotte schuur hihi..
Afbeelding
Na ongeluk is hij al weer eens ingespannen geweest maar ik vond het nog erg spannend en dat voelde Murrie
Afbeelding
Ben heel veel afgevallen en daardoor kan ik ook op Murrie rijden..dat doe ik vaak met zijn maatje Nelson,Drumhorse van 180 ..Staat hier op pension en gelukkig zijn zijn vrouwtje en ik goede vriendinnen geworden en maken we elke zondag een leuke rit
Afbeelding
Pinkribonrit 2019
Afbeelding
Gewoon een mooie geniet moment foto en hopelijk gaan er weer veel volgen...mis het en mijn vader ook,die gaat altijd mee als groom en fotograaf

Afbeelding
Sorry beetje verliefd op mijn Allessie

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 23:45

Daar is knappe murrie <3
Komt helemaal goed straks gaan jullie weer mooie menritten maken.
Voor jullie is het idd extra spannend met de gezondheid van anna.
Gelukkig hebben jullie ruimte om de deur.
Dus je vermaakt je evengoed wel.

Tine komt echt wel goed met die buitenritjes geef het de tijd.
Bouw het op steeds een stapje verder.
Volgend jaar is het anders zeker weten.
Ik weet er alles van Puck heb ik nu een jaar die was alleen zadelmak (er had een zadel opgelegen) en nu heb ik van de week mijn eerste buitenrit gedaan.
Ik had het zweet op
mijn rug want madam wordt erg wakker.
Afstappen is bij haar geen optie omdat ik er dan niet meer opkom met haar net geen 180 schofthoogte.

Hier gaat het uiertje van Suzie goed hij blijft nu mooi vol. Ze is nu 320 dagen dus ze kan nog even doorlopen maar voor haar hoop ik dat niet.
Ze is het nu echt wel zat ,ze slentert en waggelt nu rond.
Rare bokkensprongen laat ze nu even achterwege :+
Ze staat er nog rustig bij dus ze zou april nog wel halen denk ik.

Ik was na een week niet het erf (alleen met paard en mountainbike) afgeweest te zijn even naar de boekhouder, gamma en supermarkt voor de echt noodzakelijke dingen.
Wat een rare gewaarwording wat veranderd het dan ineens in een week :roll:
De winkelstraten zijn leeg ,9 van de 10 winkels zijn dicht.
In de supermarkt loopt iedereen keurig met een boog om je heen en wachten geduldig als je elkaar wil passeren in het gangpad.
Parkeerterrein bij de gamma staan overal zakken potgrond en pallets, zodat er niet twee auto’s naast elkaar geparkeerd kunnen worden.
In alle winkels bij de kassa’s hangt plastic.
Mijn boekhouder bleef op 3 meter staan tot ik mijn boekhoudmap had neergelegd
Het lijkt wel een slechte film.
Ik ben blij als het weer normaal is maar dat duurt nog wel even vrees ik maandag horen we meer van de regering.

We gaan nu dagelijks met Mack buiten een rondje met de tweewieler.
ik loop er voor de zeker/gezelligheid naast mijn dochter ment.
hij vind het prachtig.
Afbeelding

zo heel verhaal zo := _O-

VanHuisUit

Berichten: 6688
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 09:37

Mur is ultra gaaf ja :j *D
En knap kereltje die Mack, hij oogt heel dapper en ondeugend :))

Hier is het ook erg vreemd in de stad. Voelt elke keer als een zondagochtend. En dan een hele rustige zondagochtend. Ik woon in een behoorlijk druk stadsdeel, vlakbij het centrum. In een winkelstraat en ook met allerlei restaurantjes en koffietentjes etc. Het merendeel (allemaal kleine zelfstandigen...hoop zo dat ze het allemaal redden!) is dicht. De grotere ketens zijn open. Voor de Appie elke dag een rij mensen... zo ook voor de Action. Sommige winkeliers/bedrijfjes springen handig in op de situatie. Zo biedt de fietsenmaker nu een boodschappenservice en tuinhulp aan. Ja die mensen moeten toch wat om te zorgen dat er geld in het laadje blijft...
Vrees dat de maatregelen na 6 april nog minstens met 2 misschien zelfs 3 weken worden verlengd. Er komen elke dag nog te veel nieuwe geregistreerde gevallen bij. De toeloop lijkt te stabiliseren bij de ziekenhuizen maar ook al stabiliseert het doordat een flink zieke coronapatient toch wel minimaal een week, soms zelfs 3 weken in het ziekenhuis blijft krijg je dat stapeleffect en dat geeft heel veel druk op het aantal beschikbare bedden... ze hebben het alleen over de IC bedden elke keer maar er zijn veel en veel meer bedden nodig dan alleen IC bedden...

Ondertussen mis ik mijn oude werk (activiteiten begeleider en woonbegeleider in de gehandicaptenzorg) echt enorm. Door die maatregelen heb ik nu in mijn nieuwe werk (coördinator opleidingen bij een zorginstelling) vrijwel geen contact met andere mensen, terwijl ik er anders dagelijks middenin stond. In mijn nieuwe werk zou ik zowiezo minder contact hebben, maar ik had wel de gelegenheid om bij de verschillende instellingen langs te gaan, op pad te gaan, gesprekken te voeren (live, niet via de telefoon of skype enzo), dat was toch nog weer heel anders. Dat vond ik al moeilijk. Maar dit vind ik echt helemaal niet fijn.
Maar ff stug volhouden zo... en hopen dat ik het werkplezier er wel weer in vind. Anders ga ik gewoon weer terug naar de echte zorg heb ik onderhand al wel besloten.
Maar goed, eerst deze crisis door.
En ik mag uiteraard blij zijn dat ik dit werk heb. Zijn genoeg mensen die nu vrijwel geen inkomsten hebben, veel inkomsten missen e.d.
Dus waar heb ik het over :o

Het is weer prachtig weer. Iedereen ondanks alles een fijne dag. Ga nu lekker de hondjes uitlaten in het mooie weer. En gelukkig zijn met alles wat wel kan.

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 09:52

Mack is ook een dapper stoer ventje <3

Hier is het drama
Ik ben ZZP’er in de toeristische sector.
B&B , caravan , vakantiepaarden en rijtuigritten alles ligt op zijn gat.
Mensen annuleren nu tot 1 juni.
Via Vvv worden ze zoveel mogelijk omgeboekt naar volgend jaar maar dan heb ik dus volgend jaar weer een inkomstengat boekingen via airbenb krijgen tot 14 april hun geld terug maar dat wordt wel verlengt denk
ik 6 april is te kort.
Aanvraag lloopt bij de gemeente voor bijstand.
Dit zing ik niet uit tot juni.
Mijn zakelijke hypotheek en verzekeringen , paardenvoer/hooi/stro en onderhoudt loopt gewoon door.
Enige voordeel aan dit geheel is dat ik meer privetijd voor de paarden heb en ik zie mijn dochters nu dagelijks.(op 1 1/2 meter afstand dat dan wel)
Mijn oudste heeft hier in de stal een sportschool voor haarzelf gebouwd haha en mijn jongste zwangere dochter komt dagelijks met mack rijden.
Ze zijn beide kok dus zijn nu vrij.
De jongste werkt nu alleen in het weekend s’avonds voor bezorgservice.
Dat heeft het restaurant waar ze werkt nu opgezet om toch wat inkomsten te hebben.
Ze kunnen nu ook komen als Suzie bevalt normaal werken ze loeihard en zie ik ze 1a 2 keer per week.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 12:12

Hej puttertje, gezellig, ja voor jullie en dochter is het heel heftig nu .... :(:) en murrie <3
Vind het eigenlijk heel eng allemaal die corona,....slapeloze nachten.... stressvol, terwijl wij nog allemaal gezond zijn....
Leuk paardje die Mack <3

Vanmorgen nog lekker vroeg op pad met de honden om 6 uur nog niemand in het bos.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 12:57

Ik ga over een half uurtje lekker het bos in. Hopelijk loopt ze beter dan donderdag. Toen was ze niet vooruit de branden, was waarschijnlijk gewoon wat vermoeid. Daarom de rit ook afgebroken.
Gisteren is ze vrij geweest. De hele dag buiten gestaan met haar maatje (die ze momenteel vermoord, leuk die merries...) en in de avond op de molen geweest.

(de reden dat ik nu gewoon het bos in ga is omdat er een beperking is qua hoeveel ruiters in de rijbanen mogen komen, als ik 1 bak ben mag daar helemaal niemand meer bij dus komt er meer druk op de andere banen)

janouk
Blogger

Berichten: 17881
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 13:49

Het zijn bizarre tijden.
En we weten niet hoe lang het nog gaat duren, tinkertje.

Vanochtend vroeg op pad met her royal badnes door een lege buurt. Heel even leek de wereld vredig en rustig, geen angsten en verdriet. Even normaal. Afbeelding

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 14:11

Janouk, genieten !! <3
Chamion, Hopelijk gaat het nu weer beter.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 14:55

Jamouk, lekker gereden
Chamion, hopelijk gaat het beter.
Bianca, lekker met de honden naar het bos geweest
Tinkertje, wat een zorgen zo. Wel gezellig dat je dochters vlakbij zijn.

Ik vind Murrie en Mack heel gaaf allebei. <3

VHU, zal in de stad zeker heel raar leeg zijn. Ik ben al 3 weken niet hier naar winkels geweest, dus weet eigenlijk niet hoe het er hier uit ziet. Hier op 1 dag na ook werkeloos. En die ene dag is maar tot eind april. Maar goed, inderdaad veel mensen die veel meer moeten missen dan wij.
Tinkertje, dan ben ik blij dat Thor maar 1,38 is. Dan is op- en afstappen een stuk makkelijker.
Puttertje, zonde dat nieuwe stal nu een jaar duurt. Houdt de oude het nog wel zolang vol denk je?

Nou, ik ga even lunchen en hopelijk wat slapen.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 17:38

Ging heerlijk :D
Afbeelding
Afbeelding

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 18:06

janouk en chamion heerlijk op pad geweest +:)+

Ik heb vanmiddag hout gesprokkeld met de kettingzaag ons haardhout was op.
We hebben een groot terrein met bomensingels.
Waar her en der wat bomen omgewaaid waren.
Die heb ik samen met onze schoonzoon in stukken gezaagd die bomen waren al dood dus kunnen zo de kachel in :j
Verder bezig geweest samen met onze andere schoonzoon om het tweewielertje van Mack te verlagen en te verlassen.
De lamoenen verbogen dat waren twee rechte stangen die te lang en niet lekker op maat waren.
Nu hangt hij een stuk beter achter zijn minikontje }>
Nu nog de rugleuning verplaatsten en een voetentreetje erop maken want een spanbandje is niet heel fijn _O-


Afbeelding
Screenshot van een filmpje vandaar de baggerkwaliteit hihi

Suzie staat lekker rustig die houdt dat veulen nog lekker voor haarzelf :+
Maar het zou me ook weer niks verbazen dat ze me ineens verrast.
Ik ben op alles voorbereidt maar nu lijkt het erop dat het nog lekker binnen zit.
Voor ed (mijn man) zou het leuk zijn als ze het nog tot de 7de binnenhoudt dat komt hij namelijk weer thuis.
Maar dat is best nog lang dus weet niet of dat haalbaar is :roll:

Afbeelding

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 19:43

Heerlijk die ritten!
Wij hebben op stal corona regels dus mogen maar met Max 3 personen op stal zijn.
Dus voorlopig gaan mijn vriend en ik alleen op zondagochtend een rondje mennen.
Morgen wordt het alleen wat minder weer. -O-
Maarja, maar dik aankleden het blijft iig droog.

Zal blij zijn als we straks van die corona ellende af zijn. Werk nu ook al weer een aantal weken thuis, en dat blijft voorlopig ook zo.

Lindsey_99
Berichten: 2496
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 19:53

Heerlijk, na de winterstop weer op pad. En gezien het gebries waren we 'unanimous in that'.

Afbeelding

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:38

Nou nou nou, wat is het hier opeens druuuuuukkkk! :+