[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 16:36

Bianca, wat kan jij geweldig klussen. Respect!
VHU, de beelden op tv waren vreselijk. Er rondlopen lijkt me heel raar, onwerkelijk gewoon.
Baudy, super dat jullie de klanten zo toch nog konden helpen.

Gem, ik kan hometrainer niet meer zien. Vind het echt vreselijk. Probeer ondertussen wel te lezen of tv te kijken. Maar ik ga 1000x liever een stukje wandelen. Maar ja, dat zit er voorlopig nog niet in. Nog geen enkele verbetering, ondanks dat ik me braaf koest hou.

Vandaag afscheid genomen van collega's, via Teams. Erg raar, maar goed het is niet anders. Heb er 3/4 jaar met veel plezier gewerkt.

VanHuisUit

Berichten: 6689
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 21:14

Waardeloos dat dat nog steeds niet opschiet Tine... ik ken iemand die heeft shockwave therapie gehad bij een steeds weer opspelende hielspoor. In combi met bepaalde rek/strek oefeningen is die persoon nu sinds een jaar of 2 redelijk pijn vrij. Maar blijft een zwakke plek...
Vervelend he dat je dan via Teams afscheid moet nemen. Rottijd is het toch in veel opzichten. Op Bokt is het topic [LZP] Drie positieve dingen per dag ik zet er af en toe wat in is erg leuk. Even de positieve kant op kijken elke dag.

Wat leuk Gem Miepje in tweespan *-:)

En ik zie dat er gepost is in het 'konten' topic _/-\o_ _/-\o_

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 23:11

Ik heb begin vorig jaar en eind vorig jaar shockwave therapie gehad. 1e keer hielp het, dacht ik. Tot de problemen in augustus weer terug kwamen. Heb ook al steunzolen. Zodra ik iets meer loop dan echt het minimale heb ik weer erge pijn. Ik hoop echt dat de osteopaat weer mag werken, daar is mijn hoop nu op gevestigd. Zij heeft mijn rechtervoet acceptabel gekregen. Nu links nog

happytime

Berichten: 1249
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:09

Vhu : 3 positieve dingen per dag is mooi,mag het ook 1 grote zijn? Mijn mriscan kon geen tumor meer vinden! Chirurg kwam zo de kamer binnen en ik had geen idee dat het over mij ging! Wel 9 febr operatie om binnenin te kijken of alles echt weg is en markers te verwijderen. Eventueel restweefsel word meteen onderzocht terwijl ik onder narcose blijf,anders meer wegsnijden.zo blij vandaag. *\o/*

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:14

Wat een mega nieuws HT!!! *\o/* *\%/* :):)

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:22

:oo **\O/** :# <3 _/-\o_

Wowwww HT , dit is het mooiste nieuws van de dag!!! Laat maar komen die operatie, met eigen ogen zien is natuurlijk de mooiste bevestiging *\%/* !

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 07:47

Wow Ht, wat een super goed nieuws *\o/*

janouk
Blogger

Berichten: 17919
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 09:11

Mo, ik moest zo huilen gisterenavond, dat je het mij vertelde <3
Blije tranen van opluchting. Nog even en dan crossen we weer door het bos samen. Zodra je er aan toe bent, spannen we Aladdin in of Meneer Anton en dan gaan we los in het bos. *\%/* partyyyyyy

En daarna kunnen jouw monstertjes aan het werk
Laatst bijgewerkt door janouk op 28-01-21 09:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 09:13

Ht wat een fantastisch nieuws *\o/*

Belker

Berichten: 15363
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:58

HT, wat een mooi nieuws :knuffel: *\%/* +:)+

baudyh

Berichten: 4299
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:36

HT geweldig nieuws *\o/* *\o/* *\o/*

marga1
Berichten: 907
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:08

HT super geweldig nieuws *\o/* *\%/* {:} +:)+ <3 *\%/*

VanHuisUit

Berichten: 6689
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:42

HT wat geweldig *\o/* _/-\o_ +:)+ :):) wat een goed nieuws! Dat telt voor minstens 30000000 x of meer goed nieuws :*

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 18:42

Nadat ik eigenlijk net besloten had om vandaag maar lui op de bank te gaan hangen, begreep ik van een kennis dat het de komende dagen gaat vriezen. Tja, met al dat water dat er ligt, wordt buitenrijden dan helemaal geen optie meer. Dus toch maar de moed bij elkaar geraapt en met Thor naar het bos. We zaten net in het zadel toen het droog begon te worden, dus daar hadden we in ieder geval geluk.

Heerlijk rondje gemaakt, heel veel water gezien en gehoord. En gelukkig toch een paar kleine stukjes die goed genoeg waren om te tolten

Afbeelding

VanHuisUit

Berichten: 6689
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 13:33

Nou respect hoor Tine _/-\o_

Destijds met trainen voor endurance met Ollie was ik ook altijd zo trouw in mijn trainingen. Weer of geen weer ik ging er op uit. Behalve als het zulk waterkoud weer is :brr: ik kan daar gewoon niet tegen.

Belker

Berichten: 15363
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 13:47

Fanatiek Tine.

Ik heb van orgen lekker een uurtje gewandeld. Was fijn.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 18:20

Vandaag weer naar het bos geweest. Onvoorstelbaar, bijna alle plassen waren gewoon alweer weg. Dat hadden we niet verwacht. Dus lekker lange rit gemaakt en wat nieuwe paden uitgeprobeerd (waar achteraf bij 1 bleek dat we daar niet mogen rijden. Beetje jammer)


Afbeelding

Belker

Berichten: 15363
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 18:25

Welke tracker gebruik je nu Tine?

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 18:30

Ik gebruik als hoofd app de sportractive, is fijne app, geeft de overzichten die ik wil en je kunt ook een doel plannen (voor dit jaar heb ik 1000 km staan). Equilab doe ik er voor de lol bij, omdat die de tolt ook registreert (nou ja, dat zou hij moeten, werkt nog niet helemaal goed, hij ziet tolt en galop vaak als draf) en de relive gebruik ik af en toe, die maakt een filmpje van je rit, is wel grappig

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:27

Fijn dat je toch op buitenrit bent gegaan Tine, Ja de grond is hier nog niet verzadigd...hier zakt ook het meeste snel weer weg.
vanmorgen mooi in de droge vorst, lekker met -5C met de honden getraind, ze vinden dat heerlijk, zelf een extra laagje kleren aan en hup gaan *\o/* <3

Verder.... niks bijzonders vandaag....
Fijne zondag allemaal :wave: :evaw:

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:57

Ik heb vanmiddag weer een heerlijke WE les gehad in Dalen. Instructrice was erg blij met onze vorderingen, en zelfs al dingen geoefend voor een niveau hoger. Blij met mijn vriendje.

Verder erg moe, wat spelletjes met zoonlief.

Komende dagen weer noodopvang, moet ik wel beter gaan slapen, anders wordt het tandvleeswerk...

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:13

Pff scholen weer open, zonder enige bescherming. Heel verdrietig.

VanHuisUit

Berichten: 6689
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 13:50

Vind het ongelofelijk Tine. Vooral dat zonder bescherming gewerkt moet worden / wordt verwacht dat je dat doet. Dat ze open gaan kan ik me voorstellen. Ik bedoel, in de zorg gaat ook alles gewoon door. Maar daar ben je nu wel goed beschermd. Heb me op de Covid afdeling waar ik een aantal weken heb gestaan door de bescherming incl het continue ontsmetten van handen en het thuis direct douchen en schone kleding aan, andere kleding apart en op 60 wassen, niet onveiliger gevoeld dan in de supermarkt. Ben ook niet ziek geworden. In mijn omgeving is ook niemand ziek geworden dus heb niemand aangestoken. En nu onderhand ook bijna helemaal ingeënt (volgende week 2e prik).
Maar dit vind ik echt ernstig -O-

marga1
Berichten: 907
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:17

Dat van de scholen snap ik niet, want dit is vlak voor een vakantie, het kan toch na die vakantie.

Tine je kon waterbak oefenen met die plassen.

Was blij dat we vandaag Cor niet zouden wegbrengen naar zijn opleiding, dit zou morgen zijn maar hebben het een dag door geschoven. Er wordt nog een spekgladde dag verwacht.

Vandaag ml zijn haar weer gekort met de tondeuse nu geen biljartbal :D

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:52

Gisteren hebben we Miepje een half uur in tweespan gezet na beiden een half uur enkelspan gereden te hebben. Vreemd paard, vreemde locatie, maar ze deed het erg goed. Instructeur weet haar heel goed uit te leggen wat hij van haar verlangt. Blij mee!