Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cardy schreef:Vind ik een goede tip Conejo!
Ik denk dat we sowieso een afspraak gaan maken voor een sportbuggy, ben daar stiekem heel erg weg van.
Iemand ervaring en met deze wagens?
Amado schreef:Ik zou gewoon naar je budget kijken en zoeken voor een marathonwagen. Welke etc is dan gewoon een kwestie van smaak vind ik!
Absolem schreef:Amado schreef:Ik zou gewoon naar je budget kijken en zoeken voor een marathonwagen. Welke etc is dan gewoon een kwestie van smaak vind ik!
Jij kan beter gewoon geen advies geven omtrent dit onderwerp.
Als je marathon wil gaan rijden is grote, gewicht en welk type wel degelijk van belang. Dus wat aansluit bij je pony. En niet welke je 'leuk' vind.
Cardy schreef:Wilde overigens in eerste instantie ook voor kunststof gaan, maar we vinden de licht bruine kleur toch wel erg gaaf passen bij onze schimmel welsh. En die is helaas alleen in het leer haha...
Cardy schreef:Dat het verkleurt weet ik inderdaad, net zoals het verschil tussen kunstof/leer en de voor- en nadelen. Toch gaan we hiervoor, als deze kleur in het kunstof verkrijgbaar was dan hadden we dat uiteraard wel gedaan. Maar ja.. Moet er ook steeds naar kijken haha.
Wellicht dat ik er over een jaar anders overdenk, maar dat zien we dan wel. En als het mennen heel erg bevalt.... Gaan we misschien wel voor een training en wedstrijd tuig.