Ik had even een vraag over de bodyprotector. In de B wedstrijden (marathon) is een bodyprotector of rugprotector verplicht. Is deze ook verplicht bij het inrijden?
Ik groom bij iemand die van plan is om eens een marathon te rijden voor de ervaring. Ook zodat de paarden eens wat nieuws zien.
Een ronde waarbij geen risico's worden genomen mbt hindernissen en snelheid, maar wat natuurlijk nog altijd een marathonwedstrijd blijft. Dus de protector is verplicht.
Een terechte regel.
De menner heeft nog geen protector, en mijn BP is me te klein geworden. Dus dat zou betekenen dat er twee protectors aangeschaft moeten worden. (En dat voor 1 wedstrijdje)
Nu vroeg ik mij dus af of er bij het inrijden ook een protector moet worden gedragen, zo nee, dan zouden we kunnen kijken of we eentje van een andere deelnemer (clubgenoot

Let wel, de protector is van tevoren al gepast, en het is dus niet zo dat we op de wedstrijd lukraak eentje lenen onder het mom van: 'het moet maar'.
Ze moeten echt goed zitten, en geen goede passende? Dan is het jammer, maar dan gaan wij ook niet wedstrijd. Een slecht passende is namelijk nog gevaarlijker dan geen.