Ik ben wel benieuwd naar foto's! Voor mijn enkelspantuig heb ik ook nog een tas, maar niet zo'n handige.
Ben ook nog wel op zoek naar een permanentere manier om wat 'resttuig' kwijt te kunnen: stropstrengen, omlopen van tweespantuig die ik eigenlijk niet gebruik. Dat soort dingen.
Ik heb in de afgelopen jaren verschillende dingen geprobeerd: In kledingkast gehangen, in kratje netjes neerleggen, op bokjes hangen etc. Dat laatste werkte redelijk, maar neemt te veel plek in. Neerleggen geeft toch verfrommeld leer en ophangen zoals ik het deed gaf vouwen in het leer. Het gewicht is ook wel een dingetje. Ik heb ook niet echt ruimte om het binnen aan tuighangers te hangen.
Kunststof is een goed idee inderdaad
Maargoed, om nu alles te gaan vervangen. Ik merk dat ik toch wel gehecht ben aan leer. Bij de tuigen misschien nog het minst, maar voor zadels en hoofdstellen zou ik nooit kunststoffen gebruiken. Het is hopelijk voor de laatste winter trouwens. Er liggen plannen voor een nieuwe stal/zadelkamer met wat meer isolatie en verwarming
. Wat een zegen zou dat zijn om niet meer te zeulen met spullen in de winter.