Liefs van mij.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
samantha23 schreef:Met een lange longeerzweep even zachtjes aantikken, gaat ze vast sneller lopen. Verder tijdens het longeren volgen met de zweep zeg maar.
Ze heeft naar een paar tikken wel zoiets van he ik moet lopen maar das niet voor lang. Wedny"]
[quote="samantha23 schreef:Met een lange longeerzweep even zachtjes aantikken, gaat ze vast sneller lopen. Verder tijdens het longeren volgen met de zweep zeg maar.
Ze heeft naar een paar tikken wel zoiets van he ik moet lopen maar das niet voor lang.josien schreef:Het belangrijkste is niet het voorwaarts zijn. Maar het reageren op je commando's. Dus dat bedoel ik binnen 3 sec. Als dit goed gaat en je kunt meerdere overgangen achter elkaar maken. Word ze vanzelf meer voorwaartser.

en is ook zo'n traag geval af en toe. Als ik ga longeren, maak ik een vlecht in d'r staart en als ik dan een tik geef, voelt ze hem tenminste.lfobijn schreef:Probeer het werken aande longe ook leuk te maken door bijv. eens gebruik te maken van een paar balkjes en evt. een kleine hindernis ( bijv. met 2 tonnetjes als staanders.) het hoeft niet hoog te zijn maar het kan goed werken voor de afwisseling.