[AR] Waar pony laten beleren?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lindeeee

Waar pony laten beleren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 18:04

Hoihoi,

Ik zit te twijfelen om mijn pony (shet) van de zomer te laten beleren voor de wagen. Dit kan ik niet zelf doen omdat ik geen ervaring heb met mennen.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die weten waar ik haar kan laten beleren, en of er goede ervaringen zijn. Het liefst omgeving Breda en omstreken.

En ik vraag me ook af aan welke prijzen ik moet denken bij beleren, hoeveel zal het ongeveer kosten?

Groetjes Linde

BrechtCarlos

Re: Waar pony laten beleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:07

Ik zou hem niet ergens heen brengen hoor. Dan komt hij terug, kan hij voor de kar lopen, maar weet jij nog steeds niks van mennen. Ik zou opzoek gaan naar een instructeur die jullie kan begeleiden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:08

Er zal ongetwijfeld een menvereniging bij je in de buurt zitten, ga daar eens naar een trainingsavond en vraag wat rond, misschien is er wel een heel ervaren menner die bij jou thuis samen je pony wil beleren, jij moet het ook leren.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:09

Peter de Koning uit Rijsbergen?
Geerts uit Gilze?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:13

Manege Sintels? Daar kun je zelf ook vast op les.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:07

Ik hoor goede verhalen over T&H Stables, op hun site staan ook prijzen en die vind ik erg schappelijk. Ik vind het goed van je dat je zelf niet gaat aanklooien en kan me voorstellen dat je zonder kennis (ondanks eventuele hulp) niet graag je pony zelf gaat beleren. Je zou je pony kunnen laten beleren en zelf menlessen nemen met een andere pony oid en anders iig gaan lessen wanneer je pony beleerd is en terug komt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:38