Ben ik vanmiddag eindelijk eens op wagenjacht gegaan, maar begin de moed haast op te geven
, ik wil heel graag een marathonwagen voor dubblespan shetten, die zijn er best, maar o zo duur, daarom toch maar bij een andere dealer wezen kijken die recreatiewagens verkoopt, voor aanzienlijk minder.Het waren leuke wagens en je kon er een hoop eigen wensen in kwijt, maar het gewoon niet wat ik zoek, ik ben al weken op zoek naar een marathonwagen, 2e hands zijn ze bijna niet te krijgen of ook dan zit je nog ruim boven de 2000,-, dat vind ik een hoop geld voor iemand die met mennen gaat beginnen.
Natuurlijk kan ik een andere wagen kopen voor minder, maar ik vind ze niks aan, ik blijf maar met die marathon dingen in mn hoofd zitten.
Op Paard en Koets heb een wagen gezien die volledig aan mijn wensen voldeed
Het was in ieder geval wel liefde
op het eerste gezicht (voor zover dat kan bij een wagen) bij deze wagen, ik blijf na al die wagens die ik op internet gezien heb toch de mooiste/beste vinden. (hahaha voor die prijs dan he
)
Wij zijn ook op zoek, vandaag naar Clever wagens wezen kijken. Kloppen allemaal, maar weet toch niet of ze het wel zijn. Ik zoek rustig verder
, ik weet gelukkig wel wat ik met de wagen wil en waar hij voor gebruikt gaat worden, alleen die hoge prijzen, daar wordt ik een beetje verdrietig van
, niet dat het onlogisch is dat niet, maar het is voor mij moeilijk op te brengen, maar wil wel graag een goede wagen waar ik marathon mee kan gaan rijden.
) en dan moet ik het tuig nog kopen en dat is ook niet mis,