na een aantal jaren niet meer mennen zijn wij afgelopen jaar weer begonnen met een nieuwe combinatie, het loopt nog niet geweldig maar we gaan vooruit. kijk en oordeel zelf maar, de foto's zijn te groot dus ik heb de link naar het album geplaatst in plaats van de foto's:) http://myalbum.com/album/X1Q76kXdtt1Z
Mijn Tinker wordt in mei beleerd. Ben jaren er tussen uit geweest . Heb Murrie ruim 2 jaar geleden gekocht om weer te gaan mennen . Vorig jaar mijn koetsiersbewijs gehaald en nu eindelijk gaat het dit jaar gebeuren ..WE GAAN WEER MENNEN. Tuig en wagen zijn aangeschaft nu Murrie nog beleren en hup weer gaan.Murrie met zijn tuig
mijn blitse wagen.. Jaja ben je 40 + en kun je bijna niet meer wachten haha Trouwens heb veel ervaring maar laat Murrie beleren omdat het voor mij zo lang geleden is dus mooi opfris cursus..We zijn eigenlijk gewoon weer beginnen en zo doen we het ook.Met hulp weer aan de slag
mooi paard Martijn en gewoon met een staart! vind ik zo geweldig. Dikke lange voorpluk Broek zou misschien 1 gaatje omhoog mogen, en de zweep hoort eigelijk in de hand.
Prachtige bels ben heel benieuwd hoe hij voor je mooie wagen staat
yarrah
Geplaatst: 31-12-15 10:25
Wat een prachtige paard Martijn. Ik heb een enorm zwak voor zware paarden. Vorig jaar bij ons op stal (pension) een blauwschimmel gehad. Maar ik mocht hem niet kopen.
Puttertje: Joh, ik ben bijna 48 en in april begonnen met mennen. Ja, je voelt je weer hartstikke jong beetje pennymeisje gevoel. 12 jaar geleden Oz (groningerpaard) gekocht om ook mee te gaan mennen. Maar ik wist niet hoe te beginnen. In Februari heb ik een boomsleepcursus gedaan en ik was om. In maart toch maar eens begonnen met eerst Oz laten beleren en toen ik (ik had nog nooit de leidsels in handen gehad). In April tuig gekocht, in mei een karretje. Na 3 maanden reden we een wedstrijd jaja, je moet maar durven. En vorige week een mentrailer gekocht. Volgend jaar (nog een dag) gaan we op mengebied heel veel leuks doen. Ik kan ook bijna niet wachten. Ons doel is Oz in het vierspan te laten lopen. Wedstrijdenrijden, oefenmarathons en crossen door de bossen .