[AR] Inschrijven BB (mennen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Inschrijven BB (mennen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 23:14

Ik snap er niets van... Ik ben nooit in mijn leven een startpas gebruiker geweest en wil graag met mijn pony impulsrubriek starten. Wat ik begrijp kan dat zonder startpas?

Waarom? Startlicentie mennen is enorm duur geworden en ik wil eerst paar keer kijken of ik het wel leuk (blijf) vinden.

Afijn ik inloggen op mijn KNHS (is ook voor het eerst hoor..) Het is me gelukt mijn pony toe te voegen en de wedstrijd op te zoeken. Maar ik kan hem niet aanvinken? Mijn pony verschijnt ook niet in het dropdown menu 'paard'. Hoe moet ik inschrijven?

NoaHD

Re: Inschrijven BB (mennen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:17

Dit probleem heb ik ook. Ik heb geen startpas (ook nooit gehad) maar schrijf me wel eens in voor BB wedstrijden. Gewoon even de secretariaat een mail sturen dat je mee wil doen. :) Mij zetten ze er dan zo bij.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:25

WD-V ---> AR

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:29

Idd, opgeven via formulier. Hij staat er waarschijnlijk niet bij omdat je geen startpas met hem hebt.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 23:32

Hmm ze hebben geen formulier, er staat bij alleen opgeven via Mijn KNHS. Maar ik heb gemaild...... Het is mijn eigen vereniging dus anders bel ik morgen wel even...

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:36

Geen idee of het op het moment nog kan, maar tot een paar maanden terug kon je opgeveb dmv het mailen van een inschrijfformulier die op de knhs site stond. Al lijkt mij dat het opgeven via mijnKNHS ook gewoon moet kunnen bij impuls. Ik vind zo'n inschrijfformulier invullen altijd zo'n werk :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:45

Ik schrijf me gewoon in door middel van een mailtje sturen met gegevens (naam; naam pony, spansoort, dat je hobby wilt starten).
Is eigenlijk altijd voldoende voor hobby klasse.

Via mijnknhs kan alleen voor startpas houders. De hobby-menners kunnen mailtje sturen.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 23:45

Duidelijk! niet direct handig dat dat niet ook gewoon via KNHS kan :P

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:48

Idd, ik schrijf mijn man 'altijd' in via mail en voor mijn buurmeisje moet ik altijd om een bixie-rubriek vragen ;-) Maar, makkelijker is anders ;-)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 16:40

Volgens de KNHS mag je vanaf januari voor alle wedstrijden alleen nog maar inschrijven via mijnknhs, maar voor hobbyklasse en bixie werkt dat niet, dus dan gewoon even mailtje sturen naar de vereniging.