Ik wil voor mn shet een echte sulky aanschaffen, dus geen caveletti 2wieler of iets anders met een bankje. Heb ik nu keuze tussen HCA of HCA? Of zijn er toch nog andere opties? Ik zou ook graag fotos zien ervan. Alvast bedankt!
Waarom niet eerst even een poosje om te proberen een caveletti? of zoiets. Zo weet je of het iets is voor jou en je pony. Bevalt het goed dan kan je altijd nog een sulky kopen die aan al je wensen voldoet. Wat erg belangrijk is is dat je het kan verstellen. verder kan je uiteraard adere aanpassingen doen, maar ik zou eerst even gaan proberen.
okee geen beginner dus. Dan niets aantrekken van mijn post
ziyadah
Geplaatst: 13-12-15 19:14
Je kunt ook een pony sulky aanschaffen via Trotplaza (http://www.trotplaza.com/site/)! Als je het hebt over 'echte sulkys' dan zijn dat ze wel, worden ook in de races van de pony draverijen gebruikt.
Er is een speciale sectie voor pony's op de site, "mini dravers" in de linkerkolom.
Ik snap niet wat ervaren ermee te maken heeft. Ik vind de info op de website van de sulky caveletti niet optimaal, maar inmiddels heb ik het al gevonden. Ik kan wel eerst de caveletti opmeten maar dat heb ik nog niet gedaan.