[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:41

Gave foto, en mooie resultaten Janouk !!
Nu lekker verder opbouwen, fijn dat jullie weer bezig kunnen zijn met Anton ! _/-\o_
Uitslag enzo..
Duurt nog ff...straks naar DA ..

Ipsilonka

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:44

Mooi dat Anton weer lekker bezig is!
Spannend vanmiddag Tine en Biancacoo, ik duim voor jullie.
Ik ga woensdag naar de universiteitskliniek Utrecht met Det. Ze is gewoon niet verbeterd en die hocus pocus druppels doen het dus niet voor haar.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 16:49

Wat super dat Anton het zo mooi oppakt! En mooie foto!
Fotos zijn gemaakt. Nu afwachten wat Utrecht ervan vindt. Alleen wel te hopen dat ze dit keer wat sneller werken, vorige keer duurde het 3 weken.
Alvast succes voor woensdag Ipsilonka!

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:13

Mijn kleine witte maatje
Het enige juiste was afscheid nemen.... zoon is er net als ik kapot van...
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 15-01-18 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:32

O wat vreselijk. Ik denk aan je! Heel veel sterkte. Wat moeilijk

baudyh

Berichten: 4284
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:48

Ach jee bianca, veel sterkte!

Ik duim voor fabels en det. Anton gaat de goede kant op zo te lezen.

Ipsilonka

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:53

Aahh biancacoo, krijg kippenvel van jouw bericht. Wat een afschuwelijk besluit voor jullie, heel veel sterkte samen.

VanHuisUit

Berichten: 6687
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:55

Ach jeetje Biancacoo wat erg |( gaat het om Ziva? Heel veel sterkte wat vreselijk ...

VanHuisUit

Berichten: 6687
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:25

Jammer Ips dat de druppels / aanpak bij Det niet werken... dan maar de molen in... wat een ellende!

Hier natgeregend en erg koud geworden bij Fred maar goed 'we' zijn weer gelucht. Wat een k-winter hebben we zeg :7 wilde heel dapper een appelcake gaan bakken maar mijn mixer begaf het spontaan dus naja }:0

janouk
Blogger

Berichten: 17878
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:32

@bianca, wat verdrietig. :(:)

@Tine duim duim duim voor Fabels, dat het geen scheur/breuk is.

@ips, hopelijk vinden ze wat in Utrecht waar je verder mee kan.
Ik kan je aanraden om voor de zekerheid ook wat haren op te sturen naar het Lab. http://www.vhlgenetics.com/Webshop/Test ... r_lab.aspx Voor een PSSM 1 test. voor DNA onderzoek. Je krijgt snel antwoord en de kosten zijn 47 euro.

Ipsilonka

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:36

Ik heb al veel gelezen inderdaad over Pssm, maar wacht eerst woensdag even af wat ze in Utrecht vinden. Die haren zijn zo opgestuurd.

VanHuisUit

Berichten: 6687
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:57

Het is bij Det zo lijkt het toch vrij accuut ontstaan wellicht iets icm die maagproblemen (of wat ze daarvoor gekregen heeft)... ellende hoor van die raadsels :(:)

Tine, 3 weken voor het beoordelen van de foto's dat zou toch echt wel zenuwslopend zijn ... -O-

Belker

Berichten: 15314
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 19:46

Biancacoo..... Wat erg, sterkte.

Tine, afwachten maar weer. Hopelijk krijg je nu sneller reactie.

Ips ook sterkte woensdag.

Wij gaan morgen letterlijk aan het strand uitwaaien........

janouk
Blogger

Berichten: 17878
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 19:50

Tip belker, neem een goede bril mee, want als het hard waait op het strand en de wind staat ongunstig wordt je gezandstraald

Spaikey

Berichten: 1308
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 20:37

Biancoo heel veel sterkte.

Gaaf die foto's janouk en meneer Anton weer lekker aan het werk. Gelukkig gaat hij weer de goede kant op.

Ips sterkte woensdag.

Tine nog even spannende dagen hopelijk heb je snel duidelijkheid

Hier even rustig aan vanavond is het weer erg onstuimig dus pony heeft extra dagje vrij. Hopelijk valt er niet teveel tegen had voor woensdag een les gepland.

marga1
Berichten: 902
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:20

Tjee Biancacoo sterkte. Y;(

marga1
Berichten: 902
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:29

Tine en Ips geduld gewenst.

VHU wij plattelanders vinden Rotjeknor op zondag ook druk druk en de weg richting Den Haag ook.

Gister weer met Eef een wedstrijd gereden en beide dressuurproeven hebben weer een winstpunt opgeleverd. En de vaardigheid voor de lokale competitie ging mooi foutloos binnen de tijd, een ze stelde de tijd op mijn rit (was de eerste starter) wat scherper vind dit wel een compliment want rij met de enige shet.
Vandaag is het om 11 uur begonnen met regenen en het land is weer nat, dus de mannen hebben weer vrij zal wel de hele week zijn als ik het weerbericht zo zie. Nat en koud.

lanouska

Berichten: 540
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: gasselternijveen

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:46

@ Bianca.. Sterkte

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 23:14

Eerst een rondje sterkte wensen aan Biancacoo met hondtie ( :\ ), Ipsie met Detje en Tine met Fabels :(:)

Baudy en VHU gemeet, leuk! Ik hoop je ook weer eens te treffen VHU, en weer een Rondje Rotjeknor te doen inclusief toko, markt en koffie met lekkers :9k .

Meneer Anton is wel weer back on track, fijn! **\O/**

Marga heeft wp'tjes gescoord, gefeliciteerd :) .

Belker gaat morgen het strand afwaaien. Jij liever dan ik, krijg al pijn in / aan mijn oren als ik eraan denk (ben erg gevoelig voor strandwind en kou aan mijn oren).

Gisteren mijn eerste vaardigheidslesje gehad met Miepertje. Djeezzz wat kan dat paard vlug en druk worden :oo . Zaterdag in Geldrop wordt een rustig drafje om mevrouw bij me te kunnen houden, ga geen risico's nemen op laagvliegen. Die hele wedstrijd is voor mij alleen maar bedoeld als "een keer uitrijden", maar nu weet ik zeker dat ik voorlopig nog niet snel genoeg ben voor haar :') .

Vriendin heeft begin zomer een klein sTinkertje gekocht. Hou zelf helemaal niet van dat ras, maar heb hem vandaag voor haar gelongeerd. Moest wel voorzichtig en lief zijn voor hem, want hij zou bangig en onzeker zijn, steeds naar je toedraaien .... oftewel Zijne Langharigheid nam haar in de zeik.
Jawel, meteen naar me toedraaien en met een hoop gewapper met handen (ze hadden geen zweep) en getrappel op mijn plaats weggejaagd. En de dude meteen netjes op een volte ... naar me bokken, kop naar me draaien ... hoezo bangig :x ? Oftewel, op mijn eigen manier aangepakt en na 15 minuten kwam vriendin even kijken. Pony keurig draven op de volte, stappen op commando, halthouden (in voorwaartse richting!) op commando, voorwaarts op commando .... hij kan het allemaal héul goed. Slim beestje en heeft het echt duidelijk vaak genoeg gedaan ;) . Vriendin weet nu waar ze aan toe is: aanpakken die sTinker, dan is hij echt super superbraaf ~~}>

Ipsilonka

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 00:36

Mooi verhaal over de stinker haha. En Mieppie houd je lekker alert!
Hier ook alles in 1 dag weer zeiknat blegh !
En ik ben bezig met mijn examen opdracht gaat erg langzaam en vrijdag moet ie beoordeeld worden haha.

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 00:38

gem de tinkerfluisteraar **\O/**
biancacoo: een hele dikke knuffel voor jullie
meneer anton die heel hard ging,sun ook (incl 3 ballen 2de ronde maar wat tammer gereden en 2 winstpunten)
ips..sterkte met det hoop snel herstel en ook voor tine haar fabels
marga ook goed bezig geweest *\o/*
meeting baudyh en VHU...weer een dekenruil?
belker: donderdag kan je weer uitwaaien op strand..komt toch een wind aan!

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:37

happytime schreef:
gem de tinkerfluisteraar **\O/** !

Nou, héulemaal nie! ~~}> :)). De paardenbruller :P

VanHuisUit

Berichten: 6687
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:43

Bij mijn nieuwe stal staan ook een paar uitermate slimme en niet meewerkende maar o zo schattige stinkertjes :+ ik kan er zelf ook niet mee omgaan maar heb wel een zwak voor ze zeker als ze speciale kleurtjes hebben vind ik ze (op afstand) wel een erg hoog schattigheidsgehalte hebben. Maar ik hou ook gewoon erg van veel manen en staart :))

@Gem ojee een racemonster naja genoeg potentie dus =:)

@HT had nog mooie deken van Cathey liggen die is naar Baudyh gegaan :j moet ook nodig weer wat op marktplaats ed zetten maar daar moet je maar net ff zin in hebben :7

Het was hier vanochtend zulk baggerweer dat ik pas om 10.00 uur de honden ben gaan uitlaten echt erg... nu lijkt het zonnetje door te komen dus zo maar ff naar stal.

En schiet het al op met je verslag Ips? :list:
Hoop dat het met de andere honden goed gaat Biancacoo lijkt me dat overlijden van een van de groep misschien ook gevolgen heeft voor hoe de rest het doet?

Ipsilonka

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:51

Verslag heb ik al geschreven, het bijbehorende hoofdstel is alleen nog niet af

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:00

Goed bezig Ips.

Vhu, de honden hebben goed afscheid genomen..ze vinden het vooral bijzonder...dat er geen witte mafkees steeds tussenwringt als ze aandacht krijgen..... want zij stond altijd vooraan...altijd.. dat voelt wel heel anders nu geloof ik... ze zijn erg rustig...