Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
binkyloveyou schreef:nou als ik haar zeg maar stil laat staan gaat ze helemaal dribbelen voor de kar. dan blijft ze zegmaar niet rustig voor de kar staan. heb al een paar keer geprobeerd om stil te staan maar kan niet lang.
janouk schreef:Staat ze wel stil als je haar aan de hand hebt of met lange lijnen traint? Meestal is het aan de basis al kis. Een menpaard moet stil staan trainen. Eerst aan de hand, op poetsplaats, overal en altijd.
binkyloveyou schreef:het minste is dat ik geen rem op de kar heb. zou die er graag wel op willen hebben. maar weet niet hoe ik die op deze kar kan laten maken.
ff_stud schreef:binkyloveyou schreef:het minste is dat ik geen rem op de kar heb. zou die er graag wel op willen hebben. maar weet niet hoe ik die op deze kar kan laten maken.
als het mogelijk is met jou kar kun je ook je voet even boven op het wiel zetten, scheelt ook al, en als je stilstaat, probeer even voor het hek bv, stoppen en ontspannen en veel herhalen zonder stress,,komt vanzelf
binkyloveyou schreef:janouk schreef:Staat ze wel stil als je haar aan de hand hebt of met lange lijnen traint? Meestal is het aan de basis al kis. Een menpaard moet stil staan trainen. Eerst aan de hand, op poetsplaats, overal en altijd.
aan de hand is er niks aan de hand. alleen wanneer ik het tuig en het hoofdstel bij haar op heb.