[AR] angst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xdyonn

angst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 16:42

hallo,

ik heb laatst ook een topic geplaats over mijn shetlander dat die er vandoor was gegaan met de sulky de struiken in ze is nog niet helemaal beleerd alleen sinds dat gebeurt is durf ik het niet meer aan om haar er voor te doen of om het weer op te pakken en mensen van stal zeggen wel dat ze me willen helpen maar iedere keer kunnen ze niet of ze zijn druk dus ik wou de stap nemen om haar te verkopen omdat ik het vertrouwen kwijt was voor de kar met haar maar me moeder was er op tegen terwijl het me eigen shet is en ze is super lief en zal geen vlieg kwaad doen maar ik ben het vertrouwen voor de kar met haar wel kwijt en durf het niet meer met haar op te pakken zoals lange lijnen enzo doe ik nog wel
ik hoop dat iemand mij kan helpen

meisje_

Re: angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:43

Hoelang is dat geleden? Meen mij te herrinneren maar een maandje. Misschien moet je het wat meer tijd geven en anders een keer echt afspreken met iemand die je kán en wil helpen.

xdyonn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 16:45

ja klopt is bijna 2 maanden geleden al weer

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:46

Inderdaad, zoek hulp in je omgeving en geef je leuke pony niet zomaar op!

Des te groter is de overwinning als je straks leuke ritjes kunt maken met je poown :D

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:56

Ik kan mij vinden in jou verhaa. Zelf heb ik bijna twee jaar geleden ongeluk gehad met mijn pony, wonder boven wonder met enkel flinke hersenschudding vanaf gekomen en pony ongedeerd. Draag nu wel praktisch altijd een cap. Nu twee jaar verder is veel vertrouwen terug, maar zit de angst er soms nog best in. Ik heb het aangepakt door het langzaam weer op te bouwen. Eerst iemand er gewoon naast lopen, dan met de fiets ervoor, op het land mennen met iemand er vlak bij/of op de wagen, steeds uitbreiden totdat ik nu eindelijk stukje zelfstandig over de weg durf (straat op en neer, ongeveer 800m). En nu span ik hem zelf ook in en ga ik op het land rijden, wel alleen als ik weet dat iemand thuis is en af en toe kijkt of ik nog wel op de bok zit.... En met cap! :p Het is een kwestie van tijd, hoe moeilijk dat soms is. Dit is ook het tweede jaar dat ik om de week een half uur in een groepsles rij, heeft zeker ook meerwaarde om het vertrouwen terug te krijgen!!

xdyonn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 17:12

jaa ik ga denk ik gewoon hulp zoeken van mensen en dan ook weer langzaam weer beginnen

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:33