Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik heb ook nog nooit een wedstrijd gezien, behalve dan op foto's. De onwetendheid zorgt inderdaad voor een drempel. Daarnaast is het huidige aanbod nu niet echt om de hoek, dus daarom heb ik mij tot nu toe ook niet in de discipline verdiept. Als ik beter zou weten wat het inhoudt, kan ik ook de inschatting maken of mijn span geschikt is hiervoor en of ik er voor kan/wil trainen. Het kunnen is meer een persoonlijk ding en zit 'm vooral in de beperkingen om buitenritten te maken in mijn omgeving, waardoor ik nooit echt de lange afstanden kan trainen (behalve als ik mijn buitenrondje meerdere keren herhaal, maar dan train ik nog steeds op asfalt i.p.v. verschillende - en vooral zwaardere - ondergronden). Het willen zit in een combinatie van factoren: denk ik dat mijn span ervoor geschikt is, gaat het om een eendaagse wedstrijd, is de reisafstand te overzien etc. Ik denk niet dat ik m'n chauffeur zo gek krijgt om gelijk 100km enkele reis rijden om een nieuwe discipline te testen. Dat doe je toch eerst liever om de hoek.