[AR] Gezocht brave c-welsh

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BiancaVries

Gezocht brave c-welsh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 10:48

Goedemorgen, *\o/*

ik ben redelijk nieuw op dit netwerk (om precies te zijn net 10minuten) en ik heb een tijdje terug mijn new forest verkocht omdat hij net een beetje groot was. Dus nu ben ik op zoek naar een leuke C-Welsh die ik voor de wagen kan laten beleren of die al beleerd is. Zo rond de 1.30, liefst kleiner dan groter, tussen de 5 en 7 jaar zodat ik er nog een tijdje mee vooruit kan.
Nu heb ik alle fokkers al afgespeurd via google maar ik kan nog niets vinden rond deze maat. Wie kan (en wil) mij helpen? Mochten jullie een leuke bruine, vos, palomino of valk ruin weten die aan deze bovengenoemde 'eisen' voldoet dan hoor ik het heel graag.

Kirsha

Re: Gezocht brave c-welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 10:53

Welkom op Bokt! Ik zag dat je ook al een ander topic had aangemaakt, zoals daarin ook werd verteld kun je dit soort oproepjes op de Bokt Markt plaatsen:
http://www.bokt.nl/markt/

Hikarii

Je vorige topic word gesloten, er word gezegd dat dit alleen op de markt mag en je opent er weer 1? Ik tem even..

Anoniem

Hoi, welkom op bokt :)
Advertenties kan je plaatsen op de bokt-markt, zie de link bovenaan de pagina.

BiancaVries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 10:59

Jeetje zeg,

als ik wist dat er zo moeilijk werd gedaan was ik nooit aan bokt begonnen :(

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:01

Er wordt niet moeilijk gedaan, er zijn gewoon regels opgesteld om te zorgen dat Bokt overzichtelijk blijft. Er worden dagelijks tientallen topics geopend, als mensen ook nog allemaal oproepjes gaan plaatsen wordt het forum overspoeld met advertenties en daar is nu juist de Markt voor opgezet. Volgens mij geeft iedereen vriendelijk aan waar je dit kunt plaatsen, dus je antwoord is enigszins vreemd.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:27

Kirsha schreef:
Welkom op Bokt! Ik zag dat je ook al een ander topic had aangemaakt, zoals daarin ook werd verteld kun je dit soort oproepjes op de Bokt Markt plaatsen:
http://www.bokt.nl/markt/

Daarom hier een slotje.

Met daarbij, hartelijk welkom op Bokt.

Moderators en gebruikers willen niet moeilijk doen. Wel willen we graag met zijn allen een fijn forum hebben. Daarvoor zijn er regels opgesteld door beheer. Regels en richtlijnen .

Lees deze eens op je gemak door en bij vragen ben je altijd welkom bij de moderators (mensen met de groene kleurtjes).