[AR] AR-gerelateerde spreekwoorden uitbeelden voor de Wiki

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

AR-gerelateerde spreekwoorden uitbeelden voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 00:50

Naar aanleiding van dit nieuwsbericht: [VN] Beeld een spreekwoord uit en draag bij aan de Wiki! wil ik jullie vragen om mee te helpen foto's te maken of uit je eigen archieven te halen van spreekwoorden die AR - gerelateerd zijn en hier in dit topic, of bovengenoemd topic te plaatsen :) . Geen google-afbeeldingen foto's, maar eigen foto's.

Gekopieerd uit de lijst:
- Beslagen ten ijs komen. (Goed voorbereid zijn) - voor de arreslederijders onder ons
- Beter één ezel voor de ploeg dan twee paarden op stal. (Kiezen voor zekerheid.) - Iemand met een ezeltje?
- Dat kan het paard niet trekken. (Daar heb ik onvoldoende geld voor)
- De boer op de bok liet de teugels vieren, het paard kende zelf de weg wel. (Je moet niet doen alsof je de beste bent, iemand anders weet ook wel wat)
- Eén onderrok trekt meer dan twee paarden. (De invloed van een vrouw is heel sterk)
- Een vrouwenhaar trekt sterker dan tien paarden. (De invloed van een vrouw is zeer sterk)
- Het paard achter de wagen spannen of Men moet de ploeg niet voor de paarden spannen. (De zaak verkeerd aanpakken)
- In het gareel lopen. (Precies doen wat er gevraagd wordt)
- Ongelijke paarden trekken kwalijk. (Mensen die teveel verschillen in kwaliteiten, werken vaak niet goed samen)
- Je hebt luxe paarden en werkpaarden. (Je hebt rijke en arme mensen)

En / of... weten jullie nog meer "aangespannen paarden" - spreekwoorden +:)+ ?

Maar één van de andere spreekwoorden uit de lijst uitbeelden zou ook fijn zijn!

JoyCiej007

Re: AR-gerelateerde spreekwoorden uitbeelden voor de Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 00:54

Super, volg het algemene topic ook al.

Peerd achter de wagen spannen en daar vervolgens uiteraard een foto van maken, dat is iets wat ik zeker ga doen. Andere spreekwoorden, al dan niet AR gerelateerd, moet ik even wat langer over nadenken :) maar het blijft een vreselijk origineel en leuk idee, zal vast voor veel hilarische foto's zorgen!