Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Toydoll schreef:Jenkins: ahhhh top, dank je wel!
Dus het zit echt vast ook aan je rugriem. Is dat niet eng, heb nu gezien in paniek dat het toch wel fijn is als pony los komt van de wagen als hij echt vast komt te zitten.
Ik had mijn rugriem met een haakje aan mijn schoftje en dat haakje was gelukkig zwakke plek en brak; en de staalkabel (kabel-roller-zweng-constructie) brak, waardoor hij dus vrij kwam en stopte met rennen.
Maja aan de andere kant wil je met beetje paniek natuurlijk niet meteen een los paard, dat snap ik ook wel weer.
Kleine overgang is wel te proberen idd. Nouja als we hem weer gaan inspannen zal ik voorlopig het wel even bij draf houden, als hij tenminste nog zonder problemen in te spannen is.
Ik hoop zo dat zo'n slagriem ook echt genoeg is, voor opzij bokken ook..
Toydoll schreef:Ik hoop zo dat zo'n slagriem ook echt genoeg is, voor opzij bokken ook..
mammaslamma schreef:Omdat je pony het sinds kort doet, misschien even na laten kijken, er kan wat in zijn spieren zijn, hij kan scheef staan, dat geeft ongemak of pijn,eerst dat uitsluiten, dan hulpmiddelen, is mijn idee..