[AR] Authentieke rijtuigen (wedstrijden), wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Manda

Authentieke rijtuigen (wedstrijden), wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 00:19

Ik ben me wat aan het verdiepen in de wedstrijden die er zijn met authentieke rijtuigen, al ben ik nog niet ver met mijn verdieping hierin :D
Zijn er hier ook menners die hieraan deelnemen? Gaat dit ook via de KNHS want volgens mij zie ik dit er niet tussen staan...
Kan iemand mij wat hierover vertellen? Hoe gaat dit in zijn werk zo'n wedstrijd (wat moet het paard kunnen, wat voor klasses zijn er, en van welke vereniging moet je lid zijn om hieraan te mogen deelnemen?)
Wij hebben fijne menponys/ paard en prachtige authentieke rijtuigen, oa een victoria koets en zouden daar eventueel wat mee willen doen in wedstrijdvorm, mooi alles opgepoetst en mooie kledij, lijkt ons erg leuk *D omdat we ambitieus zijn denken we direct aan wedstrijden hierin hihi
We hebben ooit van iemand gehoord dat die wedstrijden met authentieke rijtuigen deed maar helaas toen niet doorgevraagd.

Albert

Re: Authentieke rijtuigen (wedstrijden), wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:25

Albert

Re: Authentieke rijtuigen (wedstrijden), wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:31

http://www.woering.nl/nvtg/nieuw/index.html
De wedstrijd worden geregeld vanuit de nvtg welke maar heel even bij de knhs aangesloten zijn geweest.
Ze konden zich niet vinden in de structuur en regelgeving van de knhs en zijn weer verder gegaan in de structuur die ze ook al hadden voor de knhs.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 23:22

Bedankt! Daar is zeker veel informatie te vinden!