[AR] wagens Gerrit jan van boven.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tinker_sally

wagens Gerrit jan van boven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 06:28

Iemand hier ervaring met één van onderstaande wagens of met andere wagens van deze verkoper?
Via pb werd ik op deze site gewezen en heb 2 tegenstrijdige ervaringen al gekregen.
Hopelijk willen meer mensenhun ervarin delen.

Daar staat ook tweewielers op met de volgende tekst:
Training 2 wieler
Afbeelding
Training tweewieler. Voorzien van schroefveren, schijfremmen en luchtbanden. De opbouw is verend (bladveer) bevestigd aan de kar voor meer comfort voor de inzittenden. De kar is voorzien van een verschuifbare bok en een opklapbare bijrijder zit. Een treeplank aan de achterzijde is als extra accessoire leverbaar.

Lichte training tweewieler
Afbeelding
Mooie 2-wieler volledig van RVS en aluminium. Voorzien van luchtbanden, schroefveren en schijfremmen. Een ideale trainingswagen. De opbouw is aan de voorzijde met een bladveer flexibel verbonden aan het chassis, wat meer comfort voor de menner en bijrijder oplevert.

Zoals ik begrijp hebben deze ook verende bomen.
Heeft iemand ervaring met deze wagens?
Of deze wagenbouwer in het algemeen?
Heb geïnformeerd naar de prijs, en deze zijn voor mij betaalbaarder dan van hans van der mee. Maar als de kwaliteit nu niets is, begin ik er niet aan.
Wil er binnenkort wel een keer gaan kijken.

En hoe zijn de kwaliteit van de tuigen van hun. Heb zo'n gaaf rood onderlegd leren tuig gezien op hun site.

tetske_D

Re: wagens Gerrit jan van boven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:32

Kwaliteit en service is altijd goed bij van Boven. Snelle levering van onderdelen. Ik heb geen ervaring met de 2 wielers. Maar wel met andere karren van van Boven. Goede kwaliteit en indd betaalbaar.