[AR] Stopwatch blokkeren?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lienepien610

Stopwatch blokkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 12:45

Sinds kort hebben ook wij die grote gele stopwatches voor tijdens de marathon.
Maar gelijk in de eerste hindernis heb ik hem blijkbaar gestoten waardoor de tijd stil stond.
In hindernis 2 gebeurde me dit nog eens.
Ik heb hem daarna aan mijn bodyprotector gehangen, maar optimaal is dit natuurlijk niet.
Weet iemand een oplossing om deze toetsen te blokkeren?

MelanieB

Re: Stopwatch blokkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:50

Ik zou er toch mee terug gaan dan.. ik heb de mijne al 6 jaar en nog maar 1 keer batterijtje hoeven vervangen. Inmiddels heb ik er 2 bij (een roze en een zwarte) maar ook de oudste doet het nog top..
En die heeft toendertijd met mijn eventing ook een val in het water overleeft, en meerdere klappen, zou dus niet mogen..

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:25

Anders kan ik je aanraden een ander 'eenvoudiger' digitaal horloge te gebruiken.
Heb zelf enige tijd geleden een horloge van Q&Q gekocht voor twee tientjes.
Kleinere knopjes, waardoor ze niet zo snel uit kunnen gaan.
Letters zijn dan misschien ook wat kleiner, maar groot genoeg om ze te kunnen lezen in je trajecten.
Ben meer dan blij met het horloge!!

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 16:35

Ik zeg ook niet dat ik er ontevreden over ben, ik vraag of het mogelijk om de toetsen te blokkeren. Als navigator achterop een vierspan heb je toch ook wat te verduren, de toetsen dus blijkbaar ook...
Heb eerder ook met gewone stopwatches om je hals gegroomd, maar ook inderdaad horloges met stopwatchfunctie.
Menner wilde graag deze dingen 'proberen', maar ik hoop toch dat het op een iets andere manier kan dan constant in de stress dat de tijd niet goed is.