[AR] Ervaringen Excellent menwagens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Ervaringen Excellent menwagens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 00:12

Zijn er bokkers die mennen met een Excellent wagen?
Wat zijn jullie ervaringen,vooral wat betreft de lak van deze wagens.

Alle modellen van Excellent worden voorzien van een roestprimer,hechtprimer en 2 laagse autolak.
Behalve hun budget line wagens.Die hebben een poedercoating en een blanke laklaag.
Mijn dealer beweerde dat de autolak het sterkste is maar na het probleem bij aflevering van mijn nieuwe wagen (zie vorig topic) twijfel ik daaraan mede doordat er overal op internet het tegenovergestelde wordt beweerd.Namelijk dat poedercoating beter is.
Waarom gebruikt Excellent dit dan voor hun 'goedkopere' budget line?

Romy_tessa

Re: Ervaringen Excellent menwagens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:48

Ik heb twee Excellent wagens staan, nieuw gekocht en geen problemen gehad met de lak.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 14:46

Mijn koetsier heeft 5 excellent wagens op de dam staan en niks geen problemen met de lak.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:43

Het zou je sieren om dit met je wagenmaker te overleggen ipv wederom een topic te openen om iemand de zwarte Piet toe te spelen, heb bij je eerste topic op mijn handen gezeten en wat blijkt wagenmaker lost het keurig op, maar ondertussen s toch zijn naam op internet verschenen met een bijsmaakje..

Je bent geen klein kind, dus onderneem aktie en ga in overleg..

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 17:51

Echwel schreef:
Het zou je sieren om dit met je wagenmaker te overleggen ipv wederom een topic te openen om iemand de zwarte Piet toe te spelen, heb bij je eerste topic op mijn handen gezeten en wat blijkt wagenmaker lost het keurig op, maar ondertussen s toch zijn naam op internet verschenen met een bijsmaakje..

Je bent geen klein kind, dus onderneem aktie en ga in overleg..

Ik heb de dealer zijn naam net op internet geplaatst omdat hij zo'n goede service heeft geleverd.
Was dit niet het geval geweest dan had ik dat niet gedaan en wist je ook niet wie het was.Ik maak niemands naam zwart.
Er staan hier op bokt genoeg vragen/antwoorden over andere merken dus waarom zou ik niet mogen polsen bij andere menners over hun Excellent wagen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 19:29

Slot er op.
Als vragen over ervaringen al bekritiseert wordt,hoeft het voor mij niet langer.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:41