[AR] welk merk koets is dit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wimmeltje

welk merk koets is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 13:37

Beste bokkers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben opzoek naar het merk van deze koets die hier op de foto staat. Voor mij is het compleet onduidelijk wie de bouwer is.

Wat weet ik over deze wagen: Alleen dat ik graag zo eentje wil hebben. Volgens mij is hij zowel voor een als twee span geschikt. Wat ook belangrijk voor mij is, is dat de bok zowel in het midden als rechts gezet kan worden. In een foto heb ik een wat duidelijker plaatje van wat er op de zijkant staat. Dit is een paardenhoofd. Ik zou alleen niet weten welk merk dit op zijn koetsen zet.

Ik hoop dat hier iemand mij hiermee verder kan helpen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes,
Wim

Afbeelding
Afbeelding

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:00

Helaas kan ik je niet aan het merk helpen, maar er zijn heel veel koets merken die aan al jouw eisen voldoen.

Neem contact op met koets fabrikanten of kijk eens op de bokt markt of marktplaats

sanne1992

Re: welk merk koets is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:05

Marg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:54

Bij de wagens van cavalier kan je ook je stoel verplaatsen. Is gewoon een extra optie die veel wagen bouwers je kunnen bieden.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:10

Dit is de trainingkoets van www.rijostables.nl even een telefoontje of mailtje aan wagen en je weet het merk! Succes