[AR] shetlander kliktuig voor sulky

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mastrootje

shetlander kliktuig voor sulky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 21:48

Op het moment ben ik bezig met een draverssulky op shet formaat. Mocht dit helemaal lukken dan moet er natuurlijk ook een tuig komen.

Heb rond zitten googlen maar echt concrete dingen zijn er nog niet uitgekomen.

Is en kliksysteem echt een absolute vereiste of is het ook mogelijk om met een gewoon tuig wat te doen? En waar zijn deze tuigen te koop? Heb wat sites gevonden maar wijzer word ik er niet van...

ruitje

Re: shetlander kliktuig voor sulky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 22:03

Denk dat Harry ze wel heeft:http://www.zadelmakerij-vdbosch.nl/index.php/drafsport

En anders via de site van de minitrotters eens vragen?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:44

Als er geen zweng op zit dan is een kliktuig wel nodig. Harry van de bosch kan het sowieso maken want die kan alles met tuigen

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:58

Hoi hoi ik heb hier nog een oude pony dravers sulky staan. Maar daar is. Ooit een zweng aan gemmakt Ready2Race heeft regelmatig niet te dure tweede handse kliktuigen voor o.a. Pony,s. En ook nieuw in uiteenlopende prijsklasse. Maar dan moet je ze even bellen. Er staat heel veel niet op hun site

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:01

Wij hebben een dravers-sulky voor de shetlanders. we hebben 1 met kliktuig (voor de minitrotters koersen)

en ik heb nog een 2de sulky gehad, daarbij heb ik een zweng eraan gemaakt en toen reed ik met een gewoon tuig.

kliktuig hebben we van Harry vd Bosch maar ik weet dat ready2race ook nette tuigen heeft.
voordeel van harry is dat hij tuigmaker is, dus hij kan wel alles op maat maken voor de pony.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 22:20

En de service van Harry is altijd voortreffelijk :)