[AR] Menroutes in het Lunterse Bos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Emuline

Menroutes in het Lunterse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 14:02

Hallo..

ik heb al gezocht maar kan het niet zo snel vinden.
Ik ben al een poos op zoek naar menroutes in het bos van Lunteren,
of zoals meer mensen het kennen: De goudsberg/ Lunterse zandgat.

hier lopen fiets, wandel en ruiterroutes door maar geen aangespannen routes.
Wie weet hier iets op? of weet zelf een leuke kleine route,
we zijn net beetje begonnen en wil hem niet gelijk in het diepe gooien. dus een route tot maximaal 8 km.

verder ben ik al bij het VVV en staatsbosbeheer geweest, en er kan niemand iets vinden.

Dus ik ben benieuwd, wie weet er wat, dan hoor ik het graag!

groetjes.

Sanniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:10

Hallo ik kwam net dit topic tegen omdat ik aan het rondkijken ben voor menroutes hier in het bos. Nu woon ik aan de hesseweg (bij de Goudsberg) en tijdens mijn rondje met de hond kwam ik een paaltje tegen met een wiel ;) en dus een menroute.. Ik weet niet of je toevallig nu al iets had gevonden maar ik dacht ik reageer toch even. Als je tips heb voor leuke routes hier door het bos vind ik het leuk om te horen!! :9 woon hier nog maar net en de pony's komen pas in maart/april deze kant op maar toch ;)

MelanieB

Re: Menroutes in het Lunterse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:47

M'n pony's staan in Lunteren, vlakbij pannekoekenhuis Uilenbos, dus rijd regelmatig in het lunterse Bos en kan je vertellen dat er idd amper menroutes te zijn, toch kan ik me er uren vermaken.

Het is meer een kwestie van ontdekken, echt verdwalen gebeurd niet snel en je kunt op heel veel plekken gewoon mennen in het bos. En anders telefoon mee, mocht je de weg kwijt raken; via navigatie weer terug :))