Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennis schreef:Ik heb wel oudere pony's probleemloos betuigd. Ook een 13 jarige die zelfs nooit in handen kwam en dus echt super groen was.
Ga bij de plaatselijke menvereniging kijken. Daar zijn vast mensen die je willen helpen.
Een mooi begin voor je zelf is het halen van je koetsiersbewijs.
gerlindie schreef:Dennis schreef:Ik heb wel oudere pony's probleemloos betuigd. Ook een 13 jarige die zelfs nooit in handen kwam en dus echt super groen was.
Ga bij de plaatselijke menvereniging kijken. Daar zijn vast mensen die je willen helpen.
dat koetsiersbewijs was ik idd van plan.
Weet jij waar die te halen alt in de omgeving Amersfoort/Barneveld?
JoJoPonylove schreef:Heel Gerlinde! Is de Da langs geweest? Kwam het dus alleen maar door de slechte conditie? En wat zei die van de kreupelheid?
Ik denk eigenlijk dat als je meer met d'r zou gaan lopen of gaat leren logeren dat dat ook al een heel eind moet helpen,maar daar gaat het niet om.
Voor tuig en karretje kom je denk ik al een heel end komt door even te googlen en op marktplaats of bokt markt bijv. te kijken, voor het leren mennen zou je even bij de willearruiters kunnen informeren. Daar zitten denk ik wel mensen bij de menclub die je (iets) verder kunnen helpen. Iig succes en we appen nog wel een keertje!
brechtje122 schreef:gerlindie schreef:
Misschien heb je hier wat aan: Pink_Horizon @ [AR] FAQ: veelgestelde vragen op AR, LEES DIT EERST!
[AR] FAQ: veelgestelde vragen op AR, LEES DIT EERST!
gerlindie schreef:Dennis schreef:Ik heb wel oudere pony's probleemloos betuigd. Ook een 13 jarige die zelfs nooit in handen kwam en dus echt super groen was.