[AR] Beugel op stoel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzzzz

Beugel op stoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 22:39

Hee allemaal,

Ik wil graag op mijn marathonwagen een steun achter mijn stoel, die zitten er helaas niet op -O-
Nu heb ik de mogelijkheid om een beugel aan de zijkant van mijn stoel omhoog te laten lopen, maaar dan moet ik waarschijnlijk mn treeplank laten verlengen omdat er dan te weinig ruimte is voor de groom op te staan.

De gemakkelijkste oplossing is om aan de bovenkant van de stoel een beugel te zetten, alleen vind ik het zelf vervelend als mensen in mn stoel knijpen ;-)

Maaar nu vraag ik mij af, welke bokkers hebben ook een beugel direct aan de stoel zitten en vinden dit niet vervelend?

Napie

Re: Beugel op stoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 01:38

Ik heb geen idee wat je bedoelt met een beugel en hoe je het voor je ziet. Heb je een foto als voorbeeld?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 07:53

Bedoel je zo'n beugel aan de stoel?
Afbeelding

Foto via google van bokt.

Ik heb ook een steun maar dan achter m'n stoel die je kan verstellen
Afbeelding
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3170_o.jpg
Loopt beetje richting onder de stoel.

Ik heb liever niet dat er aan mijn stoel word getrokken, ook omdat ik het zelf idd niet fijn vind, dus deze steun loopt mooi naar achter en kan ik verstellen maar zo heeft de groom nog wel zat ruimte.

Deze bokker (via google op bokt)
http://i243.photobucket.com/albums/ff27 ... G_9185.jpg

Heeft m idd rechtstreeks aan stoel en zie je wel vaker. :j

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 07:59

Ah ja! Zoiets bedoel ik melanie! Ben toch niet zo 'mobiel' op mn telefoon :')
Ik wil eigenlijk ook zoiets dat onder/aan de zijkant van mn stoel, direct aan de wagen zit. Zodat de stoel wel nog baar achter kan. Alleen is er dan weer te weinig ruimte voor de groom op de bestaande treeplank, welke dus weer verlengd zou moeten worden.

Er zitten nu 2 sneue beugels aan de zijkant van mijn stoel en de achterbeugels zijn wat laag, dus als ik een langere groom heb kan die gewoon niet lekker vasthouden..

Ik denk dat ik eerst ga voor de beugel op de stoel, lijkt me het minste werk aangezien ik hem morgen wegbreng en hem zondag nodig heb voor het amsterdamse bos *\o/*