Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sasika schreef:De stalhouderij waar ik gewerkt heb gebruikte deze mestzakken ook. Werkt prima, maar voor mijn kleine aanspanning heb ik dat niet (kan ook geen kleine mestzakjes vinden) Daarnaast vind ik het een nadeel dat je altijd met broek moet rijden om deze zak te bevestigen. (zeker op warme dagen wil ik zo min mogelijk tuig op die pony hebben liggen)
ChristaMoor schreef:Ik heb gewoon een plastic speelgoedkist met deksel op mijn kar, hierin een veger en schep met korte steel. Even stoppen en opruimen. Zo vaak poepen ze nou ook weer niet... Zo'n zak lijkt me gewoon niet handig.
mariekerocky schreef:Ik had er ook een voor friesje, maar dat was echt geen succes. Was sowieso een hoop gedoe om hem vast te kijgen met 5 miljoen touwtjes en aangezien paardje lief chronisch aan de diarree is viel de zak er vanzelf af door het gewicht![]()
Maar goed, die zak is ook al een paar jaar oud dus inmiddels zullen ze wel makkelijker te bevestigen zijn