Ik was vandaag aan het mennen en toen werd ik aangehouden door een boswachter (alweer

En dat het verplicht is om een gevaren driehoek op de kar moet (wat ik niet snap, want ik rij niet in het donker)
Weet iemand dit?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
judith_irene schreef:Je moet sowieso een landbouwdriehoek op de menwagen hebben, omdat je als menner volgens de wet onder landbouwverkeer valt. Dit is niet hetzelfde als een gevarendriehoek.
Landbouwverkeer hoort op de weg, niet op het fietspad. Hierin heeft de boswachter gelijk.
Michellette schreef:Als die staan aangegeven met het "men-traject-teken" dan wel. Op ruiterpaden mag je niet komen omdat deze meestal smalle doorgangen hebben waar je met een wagen niet langs kunt.
LadyMadonna schreef:judith_irene schreef:Je moet sowieso een landbouwdriehoek op de menwagen hebben, omdat je als menner volgens de wet onder landbouwverkeer valt. Dit is niet hetzelfde als een gevarendriehoek.
Landbouwverkeer hoort op de weg, niet op het fietspad. Hierin heeft de boswachter gelijk.
Langzaam verkeer, niet landbouw verkeer... Toch?
Sandrina schreef:Mennen op het fietspad wordt niet gewaardeerd. Tijdens de Eper 4-daagse kan je een lelijke uitbrander krijgen.