[AR] Adressen in België/grens Nederland voor (tweedehands)tuigen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mhfp

Adressen in België/grens Nederland voor (tweedehands)tuigen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 15:32

Hey iedereen,

Ik ben momenteel op zoek naar een enkelspan borsttuig voor mijn grote Shetlander. Ik heb al een aantal mentuigjes op proef gehad, telkens maat Shetlander. Maar iedere keer waren zowel de borstriem als de broek te klein :(. En één keer kreeg ik zelfs de singel niet dicht *D. Dus ik denk dat we toch naar een maatje groter moeten evolueren :). Weet er iemand nog adressen van winkels/webshops waar je mentuigen voor pony's kan kopen? Wat ook handig zou zijn, is eventueel een adresje voor tweedehands tuigen. Ik zou toch graag een degelijk leder tuigje kopen, gerust gebruikt, maar wel nog in goeie staat. Ik zoek niet meteen een tuigje aan dumpingprijzen, maar gewoon: waar voor je geld :-).

Dus... mocht iemand nog een adresje weten, hetzij online, hetzij offline. Of mocht jij ergens een tuigje gekocht hebben en je bent er tevreden over, let me know!

Wij zijn van Belgisch Limburg (Lummen), dus liefst ergens in de buurt. Maar het is geen probleem om een stukje over de grens naar Nederland te rijden!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sylvia.

chocobroodje

Re: Adressen in België/grens Nederland voor (tweedehands)tuigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:45

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:05

StoeterijBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:40

chrvandenheuvel.nl. In Valkenswaard. Redelijk dichtbij de grens dus.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Adressen in België/grens Nederland voor (tweedehands)tuigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:37